جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۱۲۱
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۰

فکرشهر: امام جمعه جم با تاکید بر عملیاتی شدن طرح‌های اشتغال‌زایی گفت: متأسفانه مشکلات تولید و اشتغال در استان بوشهر در بنرها و شعارهای مسئولان باقی ماند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در نشست شورای اداری شهرستان جم اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» را برای سال 96 نام‌گذاری کردند و متاسفانه در استان بوشهر مقوله تولید و اشتغال به عنوان دو‌نکته کلیدی آن توسط مسئولان در همان بنرها و سخنان خود باقی ماند و عملی نشد.

امام جمعه جم با بیان اینکه در حوزه تولید و اشتغال اطلاعات و آماری دقیقی در دست نیست افزود: چگونه ممکن است استان بوشهر با ثروت عظیم نفت و گاز دغدغه اشتغال داشته باشد، در حالی که این اگر از این ظرفیت بزرگ به درستی استفاده شود می‌توان از درآمد آن ایران و کشورهای همسایه را تامین کند.

گنجی با اشاره به اینکه اگر در گذشته دولتمردان فرهنگ گذشت و بخشش را عمل کرده بودند دچار بحران نبودیم خاطر‌نشان کرد: در سال‌های قبل مسئولان رده بالای کشور به توصیه‌های ائمه معصومین(ع) توجه نکردند و اگر یک مسئول ظرفیت گذشت و ببخش را نداشته و‌ به دنبال هوای‌نفش باشد قطعا مردم نیز دلسرد و از آنان می‌آموزند.

امام جمعه جم با تاکید بر توجه به حفظ ارزش‌های انقلابی و اسلامی تصریح کرد: به بهانه فرا رسیدن عید نوروز ارزش‌ها نباید خدشه ببینند و کشف حجاب یکی از برنامه‌‌هایی است که دشمنان انقلاب در دستور کار خود قرار داده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر