جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۱۲۴
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۸

فکرشهر: امام جمعه چغادک گفت: ارتقاء شهر چغادک به بخش، کمترین توقع مردم ولایت‌مدار این شهر است.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام رضا خدری به فارس گفت: پرونده ارتقاء چغادک به بخش چندین سال قبل در استانداری بوشهر تشکیل شده و در وزارت کشور نیز مورد تصویب قرار گرفته است ولی همچنان این پرونده متوقف مانده و به مرحله اجرا نرسیده است.

وی افزود: شهر چغادک به تناسب جمعیت قریب به 29 هزار نفر (رسمی و غیر رسمی) و با توجه به شرایط و موقعیت، فاقد بسیاری از امکانات و خدمات لازم است در حالی که این شهر به عنوان دروازه ورودی مرکز استان محسوب شده و بی‌توجهی به آن، خسارات و ضررهایی برای مرکز استان نیز در برداشته است.

امام جمعه شهر چغادک تصریح کرد: به عنوان نمونه فقدان امکانات لازم در کلانتری چغادک را مثال می‌زنم که این کلانتری مسؤلیت بیشتر از مسؤلیت یک بخش را به عهده دارد اما فاقد امکانات لازم برای ایفای این مسؤلیت است.

خدری با طرح این سوال از استاندار بوشهر گفت: چرا پرونده ارتقاء چغادک به بخش سالهاست که راکد مانده و اقدام شایسته‌ای در خصوص آن انجام نگرفته است؟

وی بیان کرد: مردم و مسؤلین چغادک سالها قبل انتظار بخش‌شدن این شهر را داشته‌اند و اگر پرونده مذکور در مراحل نهایی، متوقف نمی‌شد و به سرانجام مطلوب می‌رسید، امروز باید پرونده شهرستان‌شدن چغادک را پیگیری می‌کردیم، بنابراین ارتقاء این شهر به بخش حداقل توقع مردم در این خصوص است.

امام جمعه چغادک عنوان کرد: با درایت و دیانتی که از استاندار بوشهرسراغ دارم، امیدوارم به بی‌مهری‍‌هایی که سال‌های طولانی نسبت به این شهر شده پایان داده شود و پرونده بخش‌شدن شهر چغادک به زودی به نتیجه لازم برسد تا به تبع آن شاهد وضعیتی مطلوب‌تر از گذشته و شایسته مردم شریف، مؤمن و ولایتمدار این شهر باشیم.

وی ادامه داد: تمام این موارد را با ذکر جزییات و نیازها طی نامه‌ای خدمت استاندار بوشهر ارسال کرده و خواستار ورود ایشان به موضوع تشکیل پرونده برای ارتقاء چغادک به مرکز بخش در شهرستان بوشهر شده‌ام.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر