سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۱۲۷
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۸

فکرشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم استان بوشهر در مورد به کارگیری نیروی اشتغال بومی در شرکت‌های نفت و گاز مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس رضایت کافی ندارند.

به گزارش فکرشهر، سید کمال‌الدین شهریاری به فارس گفت: مجمع نمایندگان استان بوشهر در نشست امروز خود با وزیر نفت بر ضرورت استفاده از نیروهای توانمند بومی در سطوح مدیریتی شرکت های نفت و گاز مستقر در استان بوشهر تاکید کرد.

 وی افزود: استفاده‌کردن از نخبگان و نیروهای توانمند بومی در سطوح ارشد مدیریتی شرکت‌های نفت و گاز و به خصوص در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، وزارت نفت را از مزیت نسبی بکارگیری ظرفیت‌های منحصر به فرد این افراد سخت‌کوش و با استعداد برخوردار کرده و موجب شکل‌گیری حس امید و اعتماد به وزارت نفت در عمل به وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی در میان مردم بومی می‌شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت نفت با توجه به میزان اعتبارات موجود در زمینه طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز اقدامات نسبتا مطلوبی داشته ولی مردم استان بوشهر در مورد به کارگیری نیروی اشتغال بومی در شرکت‌های نفت و گاز مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس رضایت کافی ندارند.

شهریاری با بیان این که نیروهای بومی نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت و سازمان خود در قبال محیط پیرامونی اشراف و مسئولیت‌پذیری بیشتری دارند، افزود: بکارگیری این نیروهای توانمند در سطوح مدیریتی شرکت‌های نفت و گاز می‌تواند باعث موفقیت بیشتر وزارت نفت در عمل به وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی خود شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چنانچه وزارت نفت دیدگاه خود در انتصاب مدیران ارشد و میانی شرکت‌های تابعه خود به این سمت سوق دهد، شرایط بکارگیری نیروهای اشتغال بومی در مشاغل تخصصی و غیرتخصصی این صنایع نیز تسهیل خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر بیان کرد: آمار نامطلوب اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع نفت و گاز مستقر در عسلویه یکی از دغدغه‌های اصلی مردم شریف استان بوشهر است که در نشست با وزیر نفت مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود: این مسئله مورد تایید وزیر نفت نیز قرار گرفت و مقرر شد در کمیته‌ای، بررسی لازم برای بکارگیری نیروهای توانمند بومی استان بوشهر در سطوح مدیریتی شرکت‌های نفت و گاز مستقر در استان انجام پذیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر