سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۱۳۱
چهارشنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: دومين جشن "عيدانه همياري" كانون همياران جوان دشتستان در سالن ورزشی حجاب برازجان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، اين مراسم خیریه كه برای دومین بار و در راستای شادی بخشی به كودكان كار برگزار شد، با حضور شادی آفرین اين كودكان آسیب دیده اجتماعی و با استقبال مسئولين روبرو شد.

اين پروژه از سال گذشته شروع گردیده و امسال نیز با موفقيت برای بار دوم و با مدیریت ايمان پورجم به اجرا در آمد.

جشن عیدانه همیاری با سخنراني بهادر قایدی برازجانی آغاز شد و در ادامه نیز موسيقي پاپ، درخت آرزوها، اهدا جوايز و هدايا و... اجرا شد.

نماينده كانون همياران جوان دشتستان طی سخنانی با بیان این موضوع که "شادي حق تمام كودكان است"، هدف این طرح را ايجاد فضايي مفرح براي آن دسته از كودكان كه بيشتر در معرض خطر هستند ذکر كرد.

وی همچنین از همکاری کمارج رییس اداره ورزش و جوانان دشتستان، دهجان معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، برازجانی رییس مرکز فنی و حرفه ای دختران برازجان، مجمع خیرین دشتستان و همه کسانی که در برپایی این برنامه تلاش کردند تشکر و قدر دانی کرد.

در بخش دیگری از برنامه محمد حیاتی زیارتی به نمایندگی از اعضای جوان و نوجوان کانون همیاران از اساتید و اعضای با سابقه همیاران جوان تشکر کرد.

یکی از دیگر برنامه های این جشن، نوشتن آرزوی بچه ها با نام خودشان بود و قرار بر اين شد كه با همكاري مجمع خيرين دشتستان، آرزوهايي كه امكان براورده شدن داشته باشند، براورده شده و به دست كودكان برسد. همچنين آماری كلی از کودکان حاضر در مراسم گرفته شد تا در آینده بتوان گامهای موثر دیگری برای ساماندهی این عزیزان برداشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر