سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
توسط شهردار صورت گرفت؛
فکرشهر: شهردار برازجان به همراه جمعی ازمسئولین با حضور در ستاد نوروزی ورودی شهر با اهدای گل از مسافران نوروزی استقبال کردند و با حضو ردر یادمان شهدای گمنام و گلزار شهدا با شهیدان گرانقدر تجدید میثاق کردند...
کد خبر: ۴۲۱۳۶
پنجشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۶

فکرشهر: شهردار برازجان به همراه جمعی ازمسئولین با حضور در ستاد نوروزی ورودی شهر با اهدای گل از مسافران نوروزی استقبال کردند و با حضو ردر یادمان شهدای گمنام و گلزار شهدا با شهیدان گرانقدر تجدید میثاق کردند. 

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری برازجان، محمدحسن محمدی در حاشیه این مراسم، با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری "حمایت ازکالای ایرانی" گفت: پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب در سال جدید، باید مورد توجه همگان قرار گیرد و تمام امکانات و برنامه ها دراین مسیر بصورت ویژه برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد:  برای شکل گیری آن باید با همدلی و همکاری تمامی دستگاههای اجرایی و مردم دست به دست هم دهند و برای رسیدن به این هدف گام بردارند.

محمدی ضمن قدردانی ازتلاش حوزه های معاونت اجرایی، مالی،عمرانی وفرهنگی اظهار داشت؛ هماهنگی های لازم بین نهادها و دستگاه های مختلف برای ایام نوروز انجام شده است وشهرداری درکنارسایرنهادهای اجرایی وخدماتی آمادگی کامل برای پذیرایی خوب از مسافران نوروزی را دارد.

شهردار برازجان اظهار داشت : امسال سفره هفت سین زیبایی تهیه شده است که امیدوارم مورد توجه همشهریان و مهمانان عزیز قرار گیرد. 

وی با اشاره به این که بروشور و نقشه های راهنما تهیه شده که با مراجعه به ستاد استقبال از مسافرین نوروزی در اختیار شهروندان قرار می گیرد، افزود: برنامه های فرهنگی ازقبیل جشن بزرگ عیدانه، ایستگاه خوشنویسی رایگان، ایستگاه نقاشی کودک، بازی پازل ، مسابقه عکس عیدانه و... پیش بینی شده که به تدریج درایام نوروز انجام خواهد شد. 

محمدی در پایان گفت‌: برخی دیگر ازخدمات شهرداری، تهیه آب شرب وهمچنین استقرارخودروی آتش نشانی،نظافت هرروزه سرویس بهداشتی عمومی، پارک ها ومحلات سطح شهر، آمادگی اتوبوسرانی وتاکسیرانی جهت ایاب وذهاب وتقسیم کیسه های بازیافتی زباله بین مسافرین نوروزی می باشد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر