جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۱۴۶
جمعه ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۵

فکرشهر: دبیر کمیسیون کارگری استان بوشهر گفت: با تاکید استاندار و پیگیری‌های انجام شده، حقوق کارکنان و کارگران شهرداری‌های استان و منطقه ویژه اقتصادی پارس ۲ پرداخت شد.

به گزارش فکرشهر، عادل دهدشتی در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکید استاندار بوشهر مبنی بر پرداخت حقوق معوقه کارگران در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای برای پرداخت کامل حقوق و معوقات کارگران انجام شده است.

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر کمیسیون کارگری استان بوشهر خاطرنشان کرد: همواره به دنبال ایجاد شرایطی هستیم تا حقوق های کارگران به روز پرداخت شود.

وی ادامه داد: پارس دو در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی و در حوزه شهرستان کنگان قرار دارد که شامل فازهای ۲۴،۲۲، ۱۹، ۱۴ و ۱۳ شده و با توجه به حضور ۱۱۱ شرکت و فعالیت ۲۲ هزار و ۴۰۰ نفر کارگر در آن، از بزرگترین مناطق ویژه اقتصادی انرژی پارس به حساب می آید.

دهدشتی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش های انجام گرفته، حقوق کارگران زحمتکش و شریف پارس دو تا به امروز پرداخت شد.

وی بیان کرد: از زحمات معاون سیاسی استاندار، رییس و اعضای کمیسیون کارگری شهرستان کنگان، مدیران منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی، کارفرمایان فازهای فوق و همینطور قرارگاه خاتم الأنبیاء برای به روز کردن معوقات حقوقی کارگران تشکر می‌کنیم.

دبیر کمیسیون کارگری استان بوشهر گفت: در همین راستا و با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال به سر می بریم با پیگیری های انجام شده، حقوق همه کارکنان و کارگران شهرداری های سراسر استان در سال جاری پرداخت شد تا این عزیران با شرایط بهتری به استقبال سال نو بروند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر