شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۱۹۹
يکشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

فکرشهر: نماینده شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دیلم در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم تلاش‌های گسترده‌ای را داشته‌ایم و به صورت مستمر پیگیر این موضوع هستیم.

وی از توسعه بخش سلامت به عنوان یکی از اولویت‌های مهم نام برد و افزود: در همین راستا با پیگیری‌های صورت‌گرفته طرح‌های مهم و قابل توجهی در حوزه انتخابیه صورت گرفته و چند طرح مهم نیز در دستور کار است.

 نماینده شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر نیازمند توسعه زیرساخت‌های بخش سلامت است که با پیگیری‌های صورت گرفته به زودی اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: دکتر ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی روز سه شنبه هفتم به استان بوشهر سفر خواهد کرد و در این سفر دو عیدی بسیار خوب برای مردم شهرستان‌های دیلم و گناوه به ارمغان خواهند آورد.

خدری ادامه داد: پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دیلم در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و همچنین مرکز تحقیقات حفاظت فنی کار در شهرستان گناوه گلنگ زنی خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر