جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۲۷۴
چهارشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

فکرشهر: ساخت مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، علی ربیعی در ادامه سفرش به استان بوشهر کلنگ ساخت مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران را در شهرهای خورموج و اهرم مرکز شهرستان‌های دشتی و تنگستان به زمین زد.

مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهرستان دشتی در زمینی به مساحت پنج هکتار با اعتبار اولیه 25 میلیارد ریال ساخته می‌شود.

در فاز نخست این مجموعه، زمین چمن مصنوعی فوتبال و در فازهای بعدی نیز سالن های ورزشی و زمین های روباز برای والیبال، فوتبال ساحلی و ورزش های رزمی در نظر گرفته شده است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در آیین آغاز ساخت این مجموعه گفت: 360 مجموعه فرهنگی ورزشی برای کارگران در حال ساخت داریم.

ساخت مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهرستان تنگستان هم با حضور ربیعی آغاز شد.

این مجموعه با سرمایه گذاری با اعتبار اولیه 25 میلیارد ریال ساخته می‌شود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مراسم آغاز ساخت این مجموعه با اشاره به اختصاص 20 هزار میلیارد تومان  اعتبار برای اجرای اشتغال فراگیر گفت: این اعتبار در قالب تسهیلات اعتباری با سود 2 تا 8 درصد به روستاییان و ساکنان شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت برای ایجاد شغل‌های خرد و روستایی پرداخت می‌شود.

 ربیعی افزود: سهم استان بوشهر از این اعتبار،94 میلیارد تومان است که اگر تا 4 ماه این اعتبارات جذب شد دوباره به همین میزان اعتبار اختصاص می‌دهیم.

وی همچنین با اشاره به آغاز ساخت درمانگاه‌ تامین اجتماعی در شهرهای مختلف استان، بیان کرد: پیش از این فقط گناوه، بوشهر و کنگان درمانگاه تامین اجتماعی داشتند اما اکنون ساخت این مرکز درمانی را در 6 شهر دیگر آغاز کرده‌ایم.

سید کمال الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در تنگستان به تصویب رسیده واکنون در مرحله تملک زمین قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر