شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی، جمعه و شنبه، شاهد رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندباد خواهیم بود و احتمال تگرگ هم وجود دارد...
کد خبر: ۴۲۴۰۵
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی، جمعه و شنبه، شاهد رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندباد خواهیم بود و احتمال تگرگ هم وجود دارد.

به گزارش فکرشهر، نادر شفی خدایی افزود: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه های هواشناسی از امروز با ورود تدریجی امواج ناپایدار ناشی از یک سامانه بارشی به استان، کم کم بر مقدار ابرها در آسمان استان افزوده خواهد شد.

به گزارش صداوسیما، وی ادامه داد: فعالیت این سامانه از امشب به صورت بارش خفیف و پراکنده باران در برخی نقاط شمالی استان آغاز می‌شود و با تقویت این سامانه جمعه و شنبه بارندگی‌ها به صورت رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندباد و احتمال تگرگ در دیگر نقاط استان ادامه می‌یابد.

شفی خدایی همچنین با هشدار به دریانوردان به ویژه صاحبان شناورهای کوچک و تفریحی بیان کرد: در این دو روز به سبب شدت یافتن ناپایداری‌ها و وزش تندبادهای شرقی و گاهی شمالی، خلیج فارس در برخی ساعات مواج و متلاطم می‌شود که این تلاطم در شمال غرب و غرب خلیج فارس و سواحل شمالی استان بیشتر خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: همزمان با وزش تندباد احتمال ایجاد گرد و خاک محلی در برخی نقاط استان وجود دارد.

شفی خدایی گفت: این سامانه عصر دوشنبه از استان خارج می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر