سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۴۲۷
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

فکرشهر: اردوی تیم ملی والیبال ساحلی که از ششم فروردین در گناوه آغاز شده است، امشب پایان می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، اعضای تیم ملی کشورمان خود را برای شرکت در مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی و آسیایی 2018 که فروردین امسال در تایلند برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

مربی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در اردوی آمادگی این تیم در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس  گناوه گفت: دراین دوره از رقابت ها 12 تیم از کشورهای جهان در جدول اصلی و 16 تیم در مرحله مقدماتی حضور دارند و علاوه بر این، تیم های دیگری نیز ثبت نام کرده اند تا درصورتی که تیمی انصراف دهد، جایگزین شوند.

 رضا نایینی، ملی‌پوشان شرکت کننده در این مسابقات را بهمن سالمی و آرش وکیلی و رحمان رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی عنوان کرد که همگی از استان گلستان هستند و در دو تیم جداگانه با  حریفان رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: رقابت های جهانی از 19 تا 23 فروردین در تایلند برگزار می‌شود و پس از دو روز استراحت، تور آسیایی والیبال ساحلی آغاز خواهد شد و تا 29 فروردین ادامه می‌یابد.

مربی تیم ملی والیبال ساحلی ایران بیان کرد: تیم کشورمان چندی پیش در تورنمنت جهانی عمان به مقام دوم رسید و اردویی یکماهه نیز در کیش داشتیم، بنابراین آمادگی کامل داریم و به کسب قهرمانی در این دوره امیدواریم.

نایینی با تشکر از میزبانی خوب بندر گناوه گفت: اردوی برپا شده در بندرگناوه آخرین مرحله آماده سازی تیم ملی قبل از اعزام به رقابت های 2018 تایلند است.

 وی گلستان، گیلان و مازندران را از نقاط والیبال خیز کشور خواند و افزود: به علت علاقه بیشتر جنوبی‌ها به فوتبال، در استان‌های جنوب کشور با فقر بازیکن والیبال ساحلی رو به رو هستیم، به همین علت فدراسیون به دنبال برنامه ریزی برای ترغیب جوانان همه استان‌ها به‌ویژه جنوب به این رشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر