جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۴۴۸
جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

فکرشهر: امام جمعه بندر دیلم گفت: مردم به شادی و جشن نیاز دارند ولی این جشن‌ها نباید به هر قیمتی برگزار شود چرا که مردم ما مسلمان هستند و این همه شهید، جانباز شیمیایی نداده‌اند که بساط لهو و لعب در کشور و شهرستان گسترش پیدا کند.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام سیدابوالحسن حسینی‌بوشهری امروز در خطبه‌های این هفته شهر دیلم اظهار داشت: رهبر انقلاب در 10 سال گذشته به شکل مستمر با تمرکز بر اقتصادی مقاومتی، شعارهایی با قابلیت اجرایی را در اول سال تبیین می‌فرمایند که می‌تواند راهگشای مشکلات اقتصادی کشور شود.

وی افزود: امروز تمام تلاش دشمنان برای برهم زدن اولویت‌های نظام است که می‌خواهند منابع ما را از اولویت‌های اول کشور به سمت مسائل فرعی سوق دهند.

امام جمعه دیلم تصریح کرد: منظور رهبری از حمایت از کالای ایرانی فقط خود کالا نیست بلکه نظر ایشان بر حمایت از خانواده ایرانی،کارگر ایرانی، سرمایه‌گذار ایرانی، تولیدملی و اقتصاد ملی است که ضروری است با هر نگاه سیاسی به فرمان رهبری لبیک بگوییم.

حسینی‌بوشهری یادآور شد: تولیدکنندگان نقش به سزایی در شعار امسال دارند و با توجه به نیاز مردم به کالای باکیفیت، ضروری است تولیدکنندگان نیز با ارتقاء سطح کیفیت کالاهای ایرانی، زمینه‌ای ایجاد کنند که مردم به سمت خرید کالاهای خارجی نروند.

امام جمعه دیلم ادامه داد: سالانه شاهد ورود کالاهای فراوانی از دیگر کشورها در پوشش قاچاق به درون کشور هستیم که اگر هر دلار را 4800 تومان در نظر بگرییم در طول سال با 12 میلیون دلار کالای قاچاقی که وارد کشور می‌شود، سالانه شاهد رقم 57 میلیارد تومانی در این بخش هستیم.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های نوروزی در شهرستان دیلم اظهار داشت: مردم به شادی و جشن نیاز دارند ولی این جشن‌ها نباید به هر قیمتی برگزار شود چرا که مردم ما مسلمان هستند و این همه شهید، جانباز شیمیایی نداده‌اند که بساط لهو و لعب در کشور  و شهرستان گسترش پیدا کند.

حسینی‌بوشهری یادآور شد: اولویت امروز مردم شهرستان دیر، برگزاری این نمونه جشن‌ها نیست بلکه مردم از مسئولان می‌خواهند که با رشوه، اختلاس مبارزه کنند و زمینه اشتغال و رفع مشکلات معیشتی مردم را فراهم سازند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر