جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
دادستان خبر داد:
فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: دادسرای عمومی و انقلاب کرمان به عنوان مدعی العموم و در راستای احقاق حقوق عامه و با توجه به اهمیت موضوع حادثه تلخ و دلخراش تصادف اتوبوس در محور کرمان به تهران ورود کرده و در صورت احراز قصور با مقصران حادثه مطابق قانون برخورد خواهد شد...
کد خبر: ۴۲۴۶۸
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: دادسرای عمومی و انقلاب کرمان به عنوان مدعی العموم و در راستای احقاق حقوق عامه و با توجه به اهمیت موضوع حادثه تلخ و دلخراش تصادف اتوبوس در محور کرمان به تهران ورود کرده و در صورت احراز قصور با مقصران حادثه مطابق قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، دادخدا سالاری اظهار کرد: علیرغم اینکه تصادف در حوزه استان یزد واقع شده است، مسئولان ذی‌ربط و شرکت مسافربری چنانچه  سهل‌انگاری و قصوری از سوی آن‌ها صورت گرفته باشد و اقدامات لازم را به‌عمل نیاورده باشند، با آنان طبق قانون برخورد خواهد شد.

این مقام قضایی بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه قبل از وقوع حوادث تاکید کرد و افزود: با عنایت به وظیفه قوه قضائیه و در راستای پیشگیری از جرم، رویکرد دادستانی به سمت و سویی خواهد بود که در آینده از وقوع چنین حوادث دلخراشی جلوگیری بعمل آید.

وی خاطرنشان کرد که مسئولان شرکت مسافربری حادثه کرمان - تهران به دادسرا احضار شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر