جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۴۹۵
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۹

فکرشهر: مردی 60 ساله باسابقه‌ بیماری قلبی عروقی، پس از ایست کامل قلبی تنفسی با تلاش تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی برازجان احیاء شد.

به گزار فکرشهر، سید اکبر هاشمی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مردی 60 ساله از اهالی شهرستان دشتستان که سابقه بیماری قلبی و عروقی داشته در منزل خود، ناگهان دچار ایست کامل قلبی تنفسی شد و همه‌ علایم حیاتی خود را از دست داد.

وی افزود: ساعت 10 و 37 دقیقه طی تماس یکی از شهروندان با مرکز پیام اورژانس، آمبولانس پایگاه اورژانس 115 شماره 2 شهر برازجان به محل مورد نظر اعزام گردید.

مسئول اورژانس شهرستان دشتستان تصریح کرد: بر اساس این گزارش، بلافاصله پس‌ از این اتفاق، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی پایگاه اورژانس شماره 2 شهری برازجان بر بالین بیمار حاضر شدند و پس از 30 دقیقه تلاش بی‌وقفه در انجام عملیات احیای قلبی ریوی پیشرفته و شوک الکتریکی بر روی مرد 60 ساله موفق شدند، وی را به زندگی دوباره بازگردانند.

مسئول اورژانس شهرستان دشتستان بیان کرد: بیمار که دچار سابقه‌ بیماری‌های قلبی عروقی بود، پس از بازگشت به زندگی با ضربان و تنفس طبیعی، توسط آمبولانس به بیمارستان شهید گنجی برازجان اعزام و اقدامات درمانی پیشرفته‌تری برای بیمار انجام و سپس به بخش CCU بیمارستان منتقل شد.

گفتنی است هادی بخشی و رحمان شکیبا، تکنسین‌های حاضر در این عملیات احیاء موفقیت‌آمیز بودند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر