پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۵۱۳
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

فکرشهر: رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به دستگیری عامل قتل در عسلویه گفت: این قتل نیمه شب ۱۵ فرودین در عسلویه با ضربات چاقو سبب مرگ جوان ۲۵ساله‌ای شد.

به گزارش فکرشهر از فارس، سردار خلیل واعظی امشب در جمع خبرنگاران در عسلویه با اشاره به برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر اظهار داشت: با مشارکت همه جانبه مردم و تلاش نیروی انتظامی در همه نقاط استان بوشهر امنیت پایدار حاکم است و با هرگونه تخلف برخورد قاطع می‌شود.

وی با بیان اینکه جرایم خشن در کوتاه‌ترین زمان کشف می‌شود تصریح کرد: جرایم خشن در فروردین ماه بشدت کاهش یافته که این مهم سبب برقراری امنیت پایدار شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری عامل قتل در عسلویه خبر  دادو افزود:عامل قتل نیمه شب 15 فرودین در عسلویه که با چاقو سبب مرگ جوان 25 ساله‌ای شده بود دستگیر شد.

سردار واعظی با تشریح واقعه این قتل خاطر نشان کرد: با دریافت گزارشی مبنی بر درگیری دو نفر با هم در عسلویه و انتقال مضروب به بیمارستان عسلویه با حضور پلیس مشخص شد جوان 25 ساله‌ای با ضربات متعدد چاقو مضروب و قادر به تکلم  نیست که لحظاتی بعد نیز به سبب شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی با اشاره به شناسایی عامل قتل بیان کرد: تیم کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر پس از بررسیهای میدانی، اقدامات پلیسی و گفت‌وگو با آشنایان و دوستان فرد مضروب هویت ضارب را شناسایی کردند.

 فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: فرد ضارب در یک عملیات پلیسی دستگیرشد که ضمن اعتراف به بزه ارتکابی علت آن را اختلاف قبلی با مقتول عنوان کرد.

قبل توجه است که  ضارب و مقتول هردو اهل یکی از استانهای جنوب شرق کشور هستند که در شهر عسلویه مشغول کار بودند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر