پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۵۳۰
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مدیران وزارت حمل و نقل و بنادر کشور قطر به بوشهر سفر می‌کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، نورالله اسعدی یکشنبه‌شب در نشست با فعالان تجاری استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه دریا و بندر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و از گذشته فعالیت‌های دریایی در این استان زبانزد بوده است.

وی توسعه فعالیت‌های دریایی را نیازمند توسعه زیرساخت‌های بندری دانست و اضافه کرد: توسعه بنادر استان بوشهر از جنبه‌های مختلف مورد تاکید است و در این راستا طرح‌های بسیار مهمی در استان در دست اجرا داریم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر یکی از اقدامات مهم در عرصه بنادر استان را اجرای مجتمع بندری جزیره نگین به عنوان پسکرانه بندر بوشهر دانست و تصریح کرد: پایانه کانتینتری جزیره نگین به‌زودی افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به سفر هیئت قطری در روز سه‌شنبه هفته جاری به استان بوشهر بیان کرد: مدیران عالی رتبه وزارت حمل و نقل و سازمان بنادر قطر سفر خود به ایران را فردا آغاز می‌کنند و در این سفر به بوشهر نیز می‌آیند.

اسعدی از حضور رئیس سازمان بنادر قطر، مشاور ارشد وزیر حمل ونقل و ارتباطات قطر، مدیر بنادر حمد و الرویس و مدیر بین الملل وزارت حمل و نقل در بوشهر خبر داد و افزود: نخستین بازدید این گروه از بندر بوشهر خواهد بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر  ادامه داد: مسائل مختلفی از جمله توسعه فعالیت‌های تجاری و صادرات محصولات مختلف استان بوشهر به قطر در این سفر مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر