شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۵۴۱
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

فکرشهر: استاندار بوشهر از تلاش ویژه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان خبر داد و گفت: توسعه و رونق اقتصادی و اشتغال در استان جز با تقویت بخش خصوصی محقق نمی شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در نشست هم اندیشی معاونان فرماندار و بخشداران استان بوشهر با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی بر مصرف کالای داخلی به ویژه توسط سازمان ها و نهادهای دولتی تاکید کرد و گفت: واحدهای تولیدی و خدماتی داخلی هم باید  کیفیت و خدمات خود را ارتقا دهند تا تمایل به استفاده از کالاها و خدمات داخلی افزایش یابد.

وی با اشاره تلاش برای رونق اقتصادی در استان افزود: توسعه و رونق اقتصادی و اشتغال در استان جز با تقویت بخش خصوصی محقق نمی شود و دولت نیز قصد دارد با کمک کارآفرینان و صنعتگران، در کشور اشتغال بیشتری ایجاد شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر اتمام پروژه های ناتمام اظهار داشت: اولویت ما در بحث پروژه ها، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و به جای تعریف پروژه‌های متعدد باید در برنامه‌ریزی‌ها تعدد پروژه های متناسب با اعتبارات باشد تا تکمیل یک پروژه بیش از حد زمان بر نباشد.

گراوند در ادامه با قدردانی از تلاش معاونان فرماندار و بخشداران در سال گذشته اظهار داشت: در سال گذشته شاهد برگزاری دو انتخابات بودیم و بخشداران و فرمانداران از این امتحان سربلند بیرون آمدند.

وی بیان کرد: انتظار دارم با هماهنگی و تعامل بین فرمانداران، معاونان و بخشداران، در سال جاری هم شاهد موفقیت های بیشتر در زمینه های مختلف باشیم.

استاندار بوشهر با اشاره به حضور بانوان در عرصه های مدیریتی خاطرنشان کرد: هنوز حضور بانوان در عرصه مدیریتی خیلی پررنگ نیست و در هفته‌های  آینده از ظرفیت بانوان در عرصه مدیریتی استفاده بیشتری خواهیم کرد.

گراوند تاکید کرد: در زمینه انتصابات سعی کردیم بر مدار ضوابط و مقررات منطقی و معقول و در راستای سیاست های وزیر کشور و دولت حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات خود در عرصه شهرستان‌ها را ادامه خواهیم داد، گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری فرمانداری ها و بخشداری ها با ثبات به سمت پیگیری سیاست های دولت حرکت کنیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه فرمانداران و بخشداران خط مقدم خدمت در حوزه کاری خود هستند، اظهار داشت: خدمتگذاری، ارتباط با مردم، تکریم ارباب و رجوع باید در دستور کاری معاونان فرماندار و بخشداران باشد و هر چه این موضوعات در کار دولتمردان بیشتر باشد، مردم عملکرد دولت را موفق تر می دانند.

گراوند خطاب به معاونان فرماندار و بخشداران تاکید کرد: شما خط مقدم خدمت دولت هستید که می توانید با عملکرد خود، دولت را کارآمد و یا ناکارآمد نشان دهید.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی کار دولتمردان، خدمت به مردم است، تصریح کرد: فضای نشاط و امیدواری باید در جامعه تداوم یابد، ضمن اینکه برای تحقق سیاست های دولت در استان، باید اتحاد و انسجام بین مدیران حفظ شود.

استاندار بوشهر با اشاره به فضای تعاملی خوب بین نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم در مجلس خبرگان، نمایندگان مجلس و دولتمردان در استان بوشهر اظهار داشت: از دولتمردان انتظار داریم عملکردهای خود را بیان کنند، کارهایی که در دولت انجام شده در مقایسه با مشکلات موجود و اعتبارات کم، بسیار زیاد است ضمن اینکه دولت با همه مشکلات موجود در راستای توسعه استان کارهای خوبی از جمله راه آهن، کشاورزی، راه و درمان و ... انجام داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر