سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۵۷۴
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۷

فکرشهر: رئیس پلیس شهرستان دشتی با اشاره به متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان گفت: در راستای تشدید مبارزه با سوداگران مرگ بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک از سه قاچاقچی در دشتی کشف شد.

به گزارش فکرشهر از پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ جهانبخش صیادی  با تاکید بر ناامن بودن فضای این شهرستان برای فعالیت سوداگران مرگ اظهار داشت: تمام نقاط شهرستان دشتی با رصد شبانه‌روزی پلیس برای سوداگران مرگ ناامن است.

وی با اشاره به متلاشی شدن باند حرفه‌ای مواد مخدر در دشتی تصریح کرد:در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر و کنترل محورهای مواصلاتی ، پلیس مبارزه با موادمخدر  باند تهیه و توزیع مواد مخدر در خورموج متلاشی کرد.

فرمانده انتظامی دشتی با اشاره به تشریح دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در دشتی بیان کرد:  در راستای اجرای طرح مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی شناسایی و دستگیری دو نفر قاچاقچی به هویت معلوم را که قصد داشتند مواد مخدر از نوع تریاک را از استان همجوار به این  دشتی منتقل کنند، در دستور کار خود قرار دادند .

وی با اشاره به دستگیری سوداگران مرگ گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی مقام قضائی، در عملیاتی منسجم قاچاقچیان مواد مخدر را دستگیر کردند.

سرهنگ صیادی از کشف 20 کیلوگرم تریاک خبر داد و  تصریح کرد: ماموران در بازرسی از دو دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان، مقدار 20 کیلوگرم تریاک را کشف و سه نفر متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان دشتی افزود: در همین ارتباط متهمان پس از تکمیل پرونده برای رسیدگی به موضوع به مرجع قضایی شهرستان دشتی معرفی شدند.

وی با قدردانی از مشارکت همه جانبه مردم فهیم در اجرای موفق، ماموریت‌های پلیس تصریح کرد: با اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر مشارکت مردم در این عرصه قابل تقدیر است که یکی از عوامل موفقیت پلیس به شمار می‌رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر