شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۵۷۷
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

فکرشهر: پیاده رو خیابان مولوی برازجان با هدف زیباسازی مبلمان شهری بهسازی شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری برازجان، شهردار برازجان در خصوص پیاده رو ابتدای خیابان مولوی (حدفاصل کانون امام خمینی (ره) و پژوهش سرای متقین) گفت: این پیاده رو باهدف زیباسازی مبلمان شهری بهسازی و به بهره برداری رسیده است. 

محمدحسن محمدی افزود: عملیات اجرایی این پروژه شامل: 400 متر مربع پارکینگ، 250 متر مربع تعریض خیابان، 1600 متر مربع کفسازی، 42 متر مربع سازه چوبی به همراه نورپردازی و نصب نشیمنگاه واجرای آبنما به همراه نورپردازی می باشد.

شهردار برازجان ادامه داد: ایجاد فضای مناسب پیاده روی خیابان مولوی و همچنین همجوار بودن با دو مرکز فرهنگی پر تردد کانون امام خمینی (ره) و پژوهشسرای متقین ، حجم زیادی از سواره رو ، به پارکینگ وسائط نقلیه اختصاص می یافت و در نهایت این امر موجب ایجاد ترافیک در این محل می شد، از این رو مدیریت شهری  تصمیم  گرفت تا با مناسب سازی و اصلاح هندسی پیاده روی فوق، ضمن بهبود سیما و منظر شهری در این نقطه، نسبت به جابجایی پایه های برق در مسیر پیاده رو نیز اقدام نماید. 

محمدی در پایان از پیگیری و همراهی کلیه واحدهای شهرداری در اجرای پروژه های عمرانی تقدیر و تشکر کرد و ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم در مسیر پویایی و نشاط شهرمان همواره تلاش نمائیم .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر