پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۶۱۹
پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه کتابخانه‌های روستایی گفت: فرمانداران استان از ظرفیت دهیاری‌ها برای ساخت کتابخانه روستایی استفاده کنند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالکریم گراوند در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به بزرگداشت هفته معلم بر اهمیت جایگاه معلمان و تکریم آن تاکید کرد و اظهار داشت:دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های هفته بزرگداشت معلم با آموزش و پرورش همکاری کنند.

وی با تاکید بر تجلیل از معلمان در هفته مقام معلم افزود: فرمانداران از ظرفیت‌های ادارات شهرستانی برای تجلیل از مقام معلم بهره ببرند.

استاندار بوشهر به  نام‌گذاری  امسال به نام حمایت از کالای ایرانی پرداخت و با تاکید بر فرهنگ سازی این مهم تصریح کرد: فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی را باید از آموزش و پرورش شروع کنیم.

گراوند برحمایت از کالای ایرانی برای تامین نیازمندی‌های آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: فرهنگ سازی حمایت از تولید کالای ایرانی در جامعه امری مهم و تاثیرگذار است که آموزش و پرورش در این عرصه نقش مهمی دارد.

وی با تاکید بر توجه به تعلیم و تربیت گفت: با هدف آبادانی، توسعه کشور و همچنین توجه به تعلیم و تربیت، تلاش ویژه‌ای به برنامه‌های هفته معلم داشته باشد.

گراوند،  توسعه و پیشرفت ایران را در گرو توجه ویژه به آموزش و پرورش  دانست و افزود: زیرساخت توسعه و پیشرفت جامعه در تحقق توجه به آموزش و پرورش است.

استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه کتابخانه‌های روستایی گفت: فرمانداران استان از ظرفیت دهیاری‌ها برای ساخت کتابخانه روستایی استفاده کنند.   

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر