پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۶۳۱
جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

فکرشهر: لزوم تلاش جدی برای رفع مشکل بیکاری، تاکید بر خدمات‌دهی صادقانه مسئولان و لزوم کنترل تلاطم بازار ارز از مسائل مهم مطرح شده در نماز جمعه بردخون و دیر بود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه های نماز با توصیه به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: افرادی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی در آزمایشات نظام اسلامی پذیرفته نشدند.

وی با بیان فلسفه بعثت، افزود: هدف از بعثت پیامبر اسلام هدایت انسان، تعلیم و تربیت، برپایی عدل و قسط، تکمیل اخلاق بشر و آزادی انسان از بندگی غیرخدا بود.

رکنی حسینی  اضافه کرد: پس از ۱۴ قرن از بعثت پیامبر اجرای عدالت نیاز جامعه است پس مسئولان نظام اسلامی عدل و قسط را عملی  و درد محرومان را درک کنند.

امام جمعه بردخون با اشاره به اینکه مشکل جوانان و افراد بیکار با کنسرت حل نمی شود، گفت:  اگر شغلی نیست چرا جوانان تحصیل کنند پس مسئولان اگر خوابند بیدار شوند.

وی تغییر و تحول در تیم اقتصادی دولت را ضروری دانست و گفت: ارزش پول ملی هر روز کاهش می یابد و بر قیمت ارز و سکه افزوده می شود که نیاز است از افراد توانمند در تیم اقتصادی بهره ببرند.

خطیب جمعه بردخون ابراز داشت: غرب بداند ایران کشوری است که نیروهای مسلح مقتدری دارد و اگر کوچک ترین اشتباهی مرتکب شوند به شدت پشیمان خواهند شد.

رکنی حسینی گفت: قدرت های استکباری در ۸ سال جنگ تحمیلی با همه توان در کنار دشمن ایستادند اما شکست خوردند و این بار ضربه ای متحمل می شوند که بدتر از دوران دفاع مقدس خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز وضعیت کشور نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست که نتوانستند یک وجب از خاک ما را بگیرند اما امروز سلاح های ما قادرند قلب دشمن را نشانه بگیرند.

امام جمعه بردخون با اشاره به دیدار مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ارزش ها و روحیه انقلابی حاکم بر مدیران کشور در دهه ۶۰ در حال فراموشی است که ضرورت دارد مسئولان شبانه روز تلاش و خدمت کنند  زیرا مردم هیچگاه نظام و انقلاب را رها نکرده اند و در همه صحنه ها حضور دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر