جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۶۳۷
جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: برنامه 90 با اجرای خوب عادل فردوسی‌پور به لحاظ دامنه نقادی و کار کارشناسی یکی از بهترین برنامه‌های صدا و سیماست که می‌تواند به عنوان یک الگو برای نقد سایر حوزه‌ها مورد توجه واقع شود.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم گراوند امروز در حاشیه اختتامیه بیست ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی روستای زائر عباسی شهرستان دشتی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با توجه به این‌که این جشنواره با نام شهدا مزین شده، سعی شد ضمن حضور در آیین اختتامیه این دیدارها، با خانواده شهیدان شباب نیز دیدار داشته باشیم.

وی افزود: امنیت، استقلال، آزادی، توسعه و آبادانی ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگری ایثارگران است که قابل احترام هستند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: این برنامه ورزشی با حضور و همکاری خود مردم روستا برگزار شده که کاری بسیار ارزشمند است و همین‌که جوانان و مردم روستا همت می‌کنند و برنامه را با نام شهدا برگزار می‌کنند کاری ارزشمند است.

گراوند تأکید کرد: به لحاظ اعتباری احداث زمین چمن در روستاها امکان‌پذیر نیست اما سعی می‌کنیم نیازهای ورزشی آنها را برآورده کنیم.

وی افزود: برنامه 90 با اجرای خوب عادل فردوسی‌پور به لحاظ دامنه نقادی و کار کارشناسی یکی از بهترین برنامه‌های صدا و سیماست که می‌تواند به عنوان یک الگو برای نقد سایر حوزه‌های مورد توجه واقع شود.

وی ادامه داد: نقد ورزش در برنامه 90 می‌تواند الگوی خوبی در حوزه‌های کارشناسی برای همه مدیران باشد که جا دارد از روستای زائرعباسی شهرستان دشتی استان بوشهر که 15 شهید بزرگوار را تقدیم انقلاب کرده سلام خود را به همه متصدیان برنامه 90 اعلام و امیدواریم این برنامه خوب در حوزه ورزش تداوم داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر