جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۶۶۷
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

فکرشهر: رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت:‌ بیش از هزار پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی استان بوشهر ارجاع شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر، نصرالله کشاورز گفت: از مجموع  هزار و ۲۶۲ مورد گشت مشترک بازرسی در سراسر استان  تعداد هزار و ۲۱ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش دو میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

کشاورز افزود: گشت‌های مشترک سازمان در مناسبت‌های مختلف از جمله ایام بازگشایی مدارس، طرح ویژه ماه مبارک رمضان و ایام پایان سال با ادارات و سازمان‌های ذیربط شامل اداره کل تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی، اداره کل استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی بخش غذا و دارو، میراث فرهنگی و گردشگری ، اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه به صورت مستمر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بیشترین آمار مربوط به گشت‌های مشترک با اتحادیه‌ها و اتاق اصناف به تعداد ۴۶۸ مورد است که از این تعداد ۴۷۵ مورد تخلف از جمله گرانفروشی، عدم درج قیمت، نداشتن پروانه کسب، عدم ارائه فاکتور، عدم صدور فاکتور، نداشتن دستگاه pos بوده که پس از تشکیل پرونده و تائید واحد حقوقی سازمان جهت صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر