جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۶۶۹
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

فکرشهر: بخشدار بخش ریز شهرستان جم گفت: راه‌های مواصلاتی بخش ریز یکی از دغدغه‌های جدی مردم و مسئولان است

به گزارش فکرشهر، ناصر ابراهیمی امروز در گفت وگو با فارس اظهار داشت: در سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه عمرانی بخش ریز صورت گرفت و شاهد تحولی عظیم در روستاهای بخش ریز بوده‌ایم.

وی افزود: تلاش دهیاران و شوراهای ریز برای عمران و آبادانی روستاهای بخش ریز ستودنی بوده و دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای بخش ریز با همراهی و صمیمیت با مردم و مسئولان برای خدمت به اهالی روستای خود تلاش می‌کنند.

بخشدار بخش ریز شهرستان جم با اشاره به برخی مشکلات واقع در بخش ریز تصریح کرد: راه‌های مواصلاتی بخش ریز یکی از دغدغه‌های جدی مردم و مسئولان است که هر چند برای رفع آن با تلاش‌های نماینده مجلس اقدامات خوبی برای مسیر ریز به دژگاه در دستور کار قرار گرفته است اما نیازمکند توجه بیشتر است.

ابراهیمی به وضعیت ارتباطات بخش ریز اشاره کرد و گفت: وضعیت مخابراتی بخش ریز یکی از چالش های بزرگ مردم و مسئوولان بوده و تقویت زیر ساخت های مخابراتی بخش ریز ضروری است.

وی با اشاره به حضور مدیرکل پست استان بوشهر در بخش ریز اظهار داشت: با حضور مسئوولان شهرستان و مدیرکل پست استان بوشهر دفتر پست بخش ریز افتتاح شد.

بخشدار ریز عنوان کرد: مدیرکل پست استان بوشهر برای تامین اعتبار احداث ساختمان نیز قول مساعد داده است و امیدواریم هم چون سال گذشته که اقدامات خوبی در بخش ریز صورت گرفته در سال جاری نیز با حضور مدیران کل استان در بخش ریز سبب پیشرفت و توسعه این بخش شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر