سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۶۷۱
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

فکرشهر: به مناسبت بعثت پیامبر اعظم( ص) همایش بزرگ کوه‌پیمایی خانوادگی با حضور ۱۳۰ ورزشکار به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان دیر در روستای تنگ خوش از توابع بخش آبدان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از فارس، بعد از ظهر شنبه و به مناسبت بعثت پیامبر اعظم( ص) مراسم کوه‌پیمایی خانوادگی با حضور ۱۳۰ ورزشکار به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان دیر در روستای تنگ خوش از توابع بخش آبدان برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دیر در حاشیه کوه‌پیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دیر اظهار داشت: نهادینه‌کردن ورزش علاوه بر سلامت جسم موجب ارتقاء کارایی و سلامت روح افراد می‌شود.

وی افزود:کوه‌پیمایی ورزشی است که می‌تواند به ارتقا سطح سلامت انسان کمک کند چرا که کوهستان دارای آب وهوایی سالم و مناطقی زیباست که در تغییر روحیه انسان تاثیر به سزایی دارد .

مسعود تنگستانی با اشاره به این که این کوه‌پیمایی در قالب طرح نشاط اجتماعی برگزار شده بود گفت: ارزش ورزش این است که همگانی شود و با توسعه ورزش در جامعه به مردم نشاط داده و بهروری افزایش پیدا کند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دیر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دیر بیان کرد: اداره ورزش شهرستان دیر گام‌های خوبی در توسعه ورزش‌های همگانی به کار برده است.

مجید احمدی افزود: تفاوت ورزش کوهنوردی با دیگر ورزش‌ها این است که کسانی که به این ورزش گرایش دارند بیشتر در دامان طبیعت هستند و عظمت خداوند را بیشتر درک کرده و بعد معنوی را هم در کنار بعد جسمانی پرورش می‌دهند.

وی ادامه داد: در این کوه پیمایی ۱۳۰ نفر از ورزشکاران از شهر دیر، آبدان، بردخون، بردستان و دوراهک حضور داشته‌اند و در پایان طی قرعه‌کشی به عمل آمده جوایزی به ورزشکاران اهدا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر