پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۶۹۳
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۲

فکرشهر: «خرد سیاسی حکم می‌کند که به جای این که از پشیمان شدن این خانم بازیگر و آن آقای بازیکن قند توی دلمان آب کنیم، برویم سراغ روش‌های نان و آبدارتر. چون بعید نیست حتی همان تتلو که دفعه قبل با لطایف‌الحیل کشاندیمش سمت خودمان، این بار بگذارد توی کاسه ما اصولگراها.»

به گزارش فکرشهر، محمد مهاجری در خبرآنلاین نوشت: «این روزها بعضی از بازیگران و اهالی موسیقی و ورزش، با گران شدن قیمت دلار یا احتمال فیلتر شدن تلگرام، از این که به روحانی رای داده‌اند، ابراز پشیمانی کرده‌اند.

تصور برخی از دوستان اصولگرا این است که همین پشیمان‌ها فردا، پس‌فردا که انتخاباتی دیگر برگزار می‌شود، اگر برای حمایت از اصولگرایان کارناوال راه نیندازند، حتما علیه نامزد رقیب اصولگراها کمپین درست خواهند با میلیون‌ها عضو. هدفشان هم این خواهد بود که هم دلار ارزان شود، هم تلگرام آزادشود، هم زندگی شیرین شود، هم ... .

این تصور بیشتر شبیه توهم است چون هنوز یادمان نرفته خیلی از  سلبریتی‌ها - در ۲۰ سال گذشته - همه تلاششان را کردند تا به کاندیدایی از جناح رقیب ما رای بدهند که هر چند کاملا دلچسب‌شان نیست اما از نظر آنها باید به او رای بدهند تا کاندیدای ما رای نیاورد. یعنی اتحاد و اتفاق نظر شگفت‌انگیزی دارند در نخواستن ما اصولگراها!

خرد سیاسی حکم می‌کند که به جای این که از پشیمان شدن این خانم بازیگر و آن آقای بازیکن قند توی دلمان آب کنیم، برویم سراغ روش‌های نان و آبدارتر. چون بعید نیست حتی همان تتلو که دفعه قبل با لطایف‌الحیل کشاندیمش سمت خودمان، این بار بگذارد توی کاسه ما اصولگراها.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر