پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با اقدام به موقع تیمهای عملیاتی اعزام شده، هفت خدمه موتور لنج صیادی از غرق شدن نجات یافتند...
کد خبر: ۴۲۷۳۴
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰

فکرشهر: معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با اقدام به موقع تیمهای عملیاتی اعزام شده، هفت خدمه موتور لنج صیادی از غرق شدن نجات یافتند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد شکیبی نسب گفت: در پی اعلام اضطرار تعاونی لنج داران بندر دیلم به مرکز کنترل ترافیک دریایی دیلم مبنی بر آتش سوزی در یک فروند موتور لنج صیادی در منطقه نفتی بهرگانسر، هماهنگی های لازم انجام شد و شناورهای قدوس ۱۱۰ و الرفع که در همان محدوده حضور داشتند و همچنین ناجی ۹ از جزیره خارگ به موقعیت لنج حادثه دیده اعزام شدند.

 شکیبی نسب افزود: پس از گذشت ۳۰ دقیقه از اعلام اضطرار اولیه عملیات دریایی بهرگان در پیامی اعلام کرد تمامی ۷ سرنشین موتور لنج حادثه دیده توسط لنج صیادی که در منطقه حضور داشته نجات یافته اند و شناور های قدوس ۱۱۰ و الرفع نیز عملیات اطفاء حریق را انجام دادند.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، اضافه کرد: با گذشت یکساعت از عملیات اطفای حریق عملیات دریایی بهرگان اعلام کرد که بدلیل حجم بالای آتش سوزی عملیات اطفاء کارساز نبوده و شناور مضطر در همان منطقه غرق شده است.

خدمه نجات یافته موتور لنج غرق شده نیز در در منطقه بهرگان تحویل عوامل مستقر بر روی اسکله شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر