جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۷۶۲
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: تیم نفت تهران با شکست پرگل سه بر صفر در برابر پارس جنوبی‌جم به لیگ دسته اول سقوط کرد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، تیم پارس جنوبی جم عصر یک شنبه در آخرین بازی خانگیدر هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر میزبان تیم  نفت تهران در ورزشگاه تختی جم بود.

در این بازی پارسی‌ها که به دنبال کسب سه امتیاز برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر و نفتی‌ها هم در پی کسب سه امتیاز برای فاصله از سقوط به لیگ دسته اول بودند تیم پارس جنوبی تیم نفت تهران را گل‌باران کرد.

در نیمه نخست این بازی تیم پارس جنوبی حملات متعددی بر روی دروازه حریف تدارک دید که در دقایق اولیه این بازی محمد نوری در دقیقه 7  توانست دروازه تیم تهران را باز کند.

پس از این گل تیم نفت که برای جبران گل خورده بارها به دروازه پارسی‌ها حمله کرد ولی این روح‌الله سیف‌اللهی مهاجم تیم پارسی‌ها بود که در دقیقه 44 توانست دومین گل این تیم را به ثمر برساند.

در نیمه دوم که تیم نفت تهران خود را سقوط به دسته لیگ دسته اول می‌دید در پی جبران گل‌های خورده بود که حملات آنها نتیجه‌ای نداشت و بار دیگر احسان تاییدی در دقیقه 67 بازی توانست گل سوم تیم پارس جنوبی را وارد دروازه نفتی‌ها کند که این تیم خود را شکست خورده بداند.

این بازی تماشاگر پسند با همین نتیجه 3 بر صفر به سود پارس جنوبی به پایان رسید و نفت تهران با پیروزی پرگل پارسی‌ها به لیگ دسته اول سقوط کرد.

تیم پارس جنوبی جم با این پیروزی 44 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد و تیم نفت تهران نیز با 24 امتیاز در رده پانزدهم  جدول لیگ برتر قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر