سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۷۶۴
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

فکرشهر: معاون عمرانی فرماندار شهرستان تنگستان گفت: تامین آب شرب از مهمترین اولویت‌های شهرستان تنگستان است.

به گزارش فکرشهر، پرویز شعبانی در نشست بررسی مشکلات حریم جاده در مبلمان شهری شهر دلوار اظهار داشت: برای جلوگیری از خسارات مالی در حریم محورهای موصلاتی، طرح جامع شهری توسط شهرداری دلوار را ساماندهی خواهیم داد.

وی مبلمان شهری و حریم راه‌ها را یکی از ارکان مهم بافت شهری دانست و اضافه کرد: بلوار خلیج فارس دلوار در آینده نچندان دور یکی از مهم‌ترین مسیرهای تجارت استان بوشهر خواهد شد که رعایت حریم این مسیر اولویت بر هر پروژه‌ای را خواهد داشت.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان تنگستان بیان کرد: با تغییر آکس مسیر قدیم این محور به بلوار خلیج فارس مشکلاتی به وجود آورده که با برنامه ریزی و واگذاری به شهرداری و تاکید بر ۵۲ متر رعایت حریم این محور مشکل برطرف خواهد شد.

وی تصریح کرد:‌ بلوار خلیج فارس شهر دلوار در محدوده شهری است که بهسازی و توسعه آن باعث ارتقاء رونق تجارت و سهولت تردد مسیر موصلاتی بین سه شهرستان خواهد بود.

شعبانی خاطرنشان کرد: مرز بیش از ۹۰ کیلومتر بخش دلوار بدون مخزن ذخیره آب بوده که با تدبیر دولت تدبیر و امید این پروژه حیاتی با تامین اعتبار استارت خورده و در دهه فجر سال جاری به مردم دلوار تقدیم خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر