چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی تشریح کرد:
کد خبر: ۴۲۷۹۲
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۴

فکرشهر: معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گفت: شرایط  جذب سربازمعلمان در آموزش و پرورش برای سال 97 اعلام شد.

به گزارش فکرشهر از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر؛ناصر غلامی  معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بوشهربه تشریح شیوه نامه جذب سرباز معلم در سال 97پرداخت.
ناصر غلامی گفت:وزارت آموزش و پرورش در راستای تامین بخشی از کمبودهای نیروی انسانی در رشته های مرتبط با طرح طبقه بندی مشاغل معلمان سرباز معلمانی را در سال 97 جذب می کند.

وی افزود:افراد داوطلب که دارای مدرک لیسانس در رشته های مرتبط با نیاز در طرح طبقه بندی مشاغل معلمان هستند می توانند حداکثر تا تاریخ 9/2/97 (که قابل تمدید نمی باشد) به ادارات آموزش و پرورش مناطق آموزشی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

غلامی ادامه داد:افراد داوطلب باید دارای دفترچه آماده به خدمت با تاریخ اعزام تیرماه 97 و شهریور 97 و بدون مهر غیبت و هم چنین بدون کسری خدمت باشند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد:افراد،پس از طی مراحل ثبت نام و مصاحبه ی موردی در هسته گزینش،در صورت اخذ تایید و تشخیص دارا بودن سلامت جسمی،روحی و روانی و در صورتی که از سازمان نظام وظیفه تقاضای معافیت نکرده باشند جذب خواهند شد.

این مقام مسئول بیان داشت:در مرحله بعد افراد برای گذراندن دوره آموزش نظامی و هم چنین آموزش تربیت معلمی و شیوه های کلاس داری اعزام خواهند شد.

ناصر غلامی با تاکید بر این که افراد نمی توانند دارای کسر خدمت باشند و الزاما باید 2سال در آموزش و پرورش خدمت نمایند گفت:اولویت جذب به داوطلبان مناطق محروم و روستایی اختصاص داده شده چون محل خدمت افراد مذکور نیز در همان مناطق و برای تدریس خواهد بود.

غلامی در پایان اعلام داشت:در پایان شهریور 97افرادی که مراحل نهایی جذب را گذرانده باشند برای تدریس به مناطقر آموزشی معرفی خواهند شد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر