جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۸۳۴
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: هم اکنون شرایطی را در کشور برای سرمایه‌گذاران با پیچ و خم‌های وسیع اداری ایجاد کرده‌ایم که سبب فرار سرمایه گذاران از کشور می‌شود.

به گزارش فکرشهر از فارس، عبدالکریم  گراوند بعد از ظهر امروز در نشست بررسی مصوبات نشست‌های شهرستانی استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به این که هدف از سفرهای شهرستانی بررسی گرفتاری‌های مردم و تولیدکنندگان و پیگیری برای رفع این مشکلات است، با تشکیل کارگروه‌هایی به دنبال رفع این مشکلات هستیم.

وی افزود: تاکنون 59 درصد از این مصوبات که در راستای رفع مشکلات مردم و تولیدکنندگان است، رفع شده و با همکاری مدیران استانی، فرمانداران و مدیران شهرستانی به دنبال اجرایی‌شدن مابقی این مصوبات هستیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: با توجه به این که از محل صندوق توسعه ملی 41.5 میلیارد تومان برای اشتغال روستائیان مصوب شده، تاکنون 21.5 میلیارد تومان از این تسهیلات برای اشتغال پرداخت شده است.

گراوند ادامه داد: نگاه ما عملیاتی‌شدن دستور رئیس‌جمهوری برای اشتغال پایدار در روستاهاست و از این رو هر طرحی که بتواند در محیط‌های روستایی، زمینه اشتغال ایجاد کند حمایت می‌کنیم.

وی با اعلام این که خانواده شهدا قابل احترام هستند، گفت: نباید شرایطی برای خانواده‌های شهدا ایجاد شود که آنها دچار مشکل شوند و نیاز است که با تدبیر مناسب زمینه رفع گرفتاری‌های این خانواده‌ها فراهم شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: از همه فرمانداران خواسته‌ایم که با تعامل با بنیاد شهید، هر گونه مشکلی که برای خانواده‌های شهدا ایجاد می‌شود با دقت و سرعت رفع کنند.

گراوند در خصوص مشکلات سرمایه‌گذاری در کشور، گفت: به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم که پیش زمینه آن، بازکردن قفل سرمایه‌گذاری در پیچ و خم  اداری است.

استاندار بوشهر یادآور شد: هم اکنون شرایطی را در کشور برای سرمایه‌گذاران با پیچ و خم‌های وسیع اداری ایجاد کرده‌ایم که سبب فرار سرمایه گذاران از کشور می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر