پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۸۴۶
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری یونان در بوشهر سیستم روشنایی خورشیدی ایجاد می‌کند.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری ها، ابوذر دهدار در جمع اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران خارجی در توسعه شهر بوشهر را به صورت جدی در دستور کار داریم.

وی بیان کرد: کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر بوشهر در راستای حمایت، تسهیل و تسریع امور مربوط به سرمایه‌گذاری در شهر بوشهر  و شناسایی و معرفی توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری تشکیل شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: امروز استفاده مناسب از انرژی به عنوان یکی از مهمترین موضوعات در دستور کار است و در این راستا حمایت ویژه‌ای از اجرای طرح‌های انرژی پاک در بوشهر داریم.

وی استفاده از انرژی‌های تجدیدپیر را در مصارف مختلف یک ضرورت دانست و ادامه داد: باید برای داشتن شهری شاداب و سال به سمت استفاده از انرژی‌های نو و تجدیدپذیر حرکت کنیم.

دهدار اضافه کرد: به منظور احداث کارخانه تولید پنل‌های سرمایشی و گرمایشی خورشیدی و روشنایی معابر با پنل‌های خورشیدی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشترک در حوزه ظرفیت‌های موجود بوشهر در خصوص تولید و استفاده از انرژی‌های خورشیدی و تجدیدپذیر با حضور یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری یونانی و مسئولان بوشهر برگزار شد.

رئیس شورای شهر بوشهر نتایج این نشست را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: مقرر شد همه روشنایی یکی از خیابان های شهر با بکارگیری از پنل های خورشیدی  به صورت نمونه اجرا شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر