پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۸۴۸
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: ۴۱.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی برای استان بوشهر مصوب شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در نشست بررسی مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار بوشهر که با رویکرد اقتصادی انجام شد اظهار داشت: هدف از این سفرها رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه واحدهای تولیدی با هدف تولید و اشتغال بوده است.

وی با قدردانی از تلاش صورت گرفته بیان کرد:  انتظار است نسبت به عملیاتی کردن وعده هایی که در این سفرها داده شده جدیت لازم صورت گیرد.

استاندار بوشهر گفت: به دنبال آمار و ارقام بالا نیستیم بلکه هدف این است که کاری که مشکل داشته را اجرایی کنیم و منجر به تولید و اشتغال شود.

گراوند اظهار داشت: روابط خود با مردم را بر مبنای صداقت بگذاریم و رمز ماندگاری هر دولت این است که با مردم صادقانه رفتار کند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تصمیمات شهرستانی باید حتما عملیاتی شود اضافه کرد: ۵۹ درصد مصوبات در دست اجراست لذا فرمانداران و مدیران مربوطه این مصوبات را به عنوان وظیفه دنبال کرده و با جدیت پیگیری و اجرا کنند.

وی  یادآور شد: در سفرهای آتی به شهرستانها، بر اساس نظر و برنامه فرمانداران جلسات و بازدیدها انجام خواهد شد.

گراوند لزوم پیگیری مصوبات انجام نشده توسط معاونان و فرمانداران گفت: شخصا هم وقت می‌گذارم تا مصوباتی که مشکلاتی دارند را عملیاتی کنیم، هر چند پاییند به ضوابط و مقررات قانونی هم هستیم.

وی با تاکید بر جدیت فرمانداران در موضوع اقتصاد مقاومتی و اشتغال پایدار روستایی افزود: باید دلیل اجرایی نشدن مصوبات شناسایی و نسبت به اجرای آن اقدام شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر تحقق اشتغال پایدار روستایی اظهار داشت: اشتغال پایدار روستایی وظیفه همه ماست در این مورد رییس جمهور دستور داده یعنی بر ما مسوولان دولتی واجب است این امر را پیگیری کنیم.

گراوند بیان داشت: ۴۱.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی برای استان بوشهر مصوب شد و از این میزان ۲۱.۵ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وی با اشاره به اهمیت جذب سرمایه گذار در کشور خاطرنشان کرد: پیچ و خم اداری موجب فرار سرمایه گذاران از کشور می شود ضمن اینکه خواسته رییس جمهور از ما این است که قفل های سرمایه گذاری را باز کرده و زمینه جذب سرمایه گذاران را فراهم کنیم.

گراوند به اهمیت حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و ادامه داد: اگر نگاهمان به خرید کالای ایرانی و تولیدات استانی کنیم فرصت اشتغال و تولید فراهم می شود.

استاندار بوشهر با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات خانواده شهدا گفت: زیبنده نیست در کشور که شاهد مشکلات برای خانواده شهدا و ایثارگران باشیم لذا فرمانداران با همکاری بنیاد شهید نسبت به رفع مشکلات خانواده شهدا اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر