چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۸۷۵
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۸

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتی خواستار ساماندهی دکه‌ها شد و گفت:‌ ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در روستاهای این شهرستان گسترش یافته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نادری صبح پنجشنبه در نشست شورای سلامت شهرستان دشتی ضمن تبریک این هفته از تلاش های و زحمات مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان تقدیر کرد و اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اقدامات ارزنده ای در همه بخش ها بویژه بهداشت و درمان صورت گرفت که رضایت مندی خوبی در بین مردم ایجاد شد.

وی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت از جمله اقدام ارزشمند دولت تدبیر و امید بوده که با اجرای آن  هزینه های درمانی مردم به حداقل رسید.

فرماندار دشتی اظهار کرد: در حوزه زیر ساخت‌های درمانی شهرستان نیز کارهای خوبی صورت گرفته و امروز خدمات بهداشت و سلامت در تمامی روستاهای شهرستان گسترش پیدا کرده است.

نادری با بیان اینکه همه باید در زمینه بهداشت آگاهی لازم داشته باشند بیان کرد: در بحث بهداشت همه دستگاه‌های اجرایی دخیل و مشارکت دارند و اگر این مهم تحقق پیدا نکند شبکه بهداشت به تنهایی موفق نخواهد بود.

فرماندار دشتی بر ضرورت مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه بهداشت جسمی و روانی تاکید کرد و گفت: مهمترین موضوع در حوزه سلامت آموزش است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه روش‌های آموزش تغییر پیدا کرده است باید از فضاهای مجازی برای ارائه آموزش های عمومی و پیام های بهداشتی به نحو مطلوب استفاده کرد.

نادری خاطر نشان کرد: با مشارکت دستگاههای ذیربط اقداماتی در خصوص عدم استفاده از پلاستیک در نانوایی ها آغاز شده که انتظار داریم مردم نیز در اجرای این اقدام مهم مشارکت کنند.

فرماندار دشتی با بیان اینکه دکه‌های شهرستان دشتی ساماندهی شوند، ادامه داد: دکه‌ها و بویژه آنهایی که مواد غذایی توزیع می کنند باید کارت سلامت داشته باشند و تا حد امکان از صدور مجوز های جدید خودداری شود تا موجب تضرر دیگر صنوف شهرستان نشود.

پیش از این جلسه فرماندار دشتی با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان از بخش های مختلف این اداره بازدید و در جریان چگونگی ارائه خدمات قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر