سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۸۷۷
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان گفت: 51 در صد مرگ و میرها در سال گذشته در شهرستان تنگستان به دلیل بتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی بوده که عمده منشاء آن، مصرف دخانیات است.

به گزارش فکرشهر از فارس، عادل مقدس در نشست خبری که به مناسبت هفته سلامت با اصحاب رسانه در محل  سالن جلسات شبکه بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: هدف اصلی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان عدالت در سلامت  است که اصحاب رسانه با انعکاس نیازمندی‌های مردم رسیدن به این هدف را تسهیل می‌کنند.

وی افزود: خدمات شبکه بهداشت و درمان برای هر فرد عادلانه و به موقع بوده که اصحاب رسانه می‌توانند با انعکاس نیازمندی‌های مردم به این امر ارتقاء دهند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان آگاه‌سازی مردم به حوزه جامع بهداشت و سلامت وظیفه همه اقشار جامعه دانست و تصریح کرد: خرید از فروشندگان دوره‌گرد فاقد کارت سلامت و نیز نگهداری دام در منازل بیشترین عامل انتقال بیماری‌ها در شهرستان بوده است.

وی بیان کرد: با وجود فعالیت‌های مستمر کارکنان شبکه بهداشت و درمان میزان ابتلا به بیماری و فوت در شهرستان کاهش یافته ولی متاسفانه مصرف بیش از حد دخانیات که زمینه‌ساز ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی بوده است در سال گذشته 51 در صد مرگ و میرها را به خود اختصاص داده است.

مقدس تاکید کرد: شبکه بهداشت و درمان در هرساعت از شبانه روز از طریق شماره تلفن190  پاسخ‌گوی گزارشات و شکایات مردم است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر