جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نشت گاز هیدروژن سولفوره از خط فلرینگ فاز 12پارس جنوبی واقع در شهرستان کنگان، جان یک نفر را گرفت و یک نفر را مصدوم کرد...
کد خبر: ۴۲۹۰۵
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: نشت گاز هیدروژن سولفوره از خط فلرینگ فاز 12پارس جنوبی واقع در شهرستان کنگان، جان یک نفر را گرفت و یک نفر را مصدوم کرد.

به گزارش فکرشهر، فرماندار کنگان گفت: گروه تعمیرات پالایشگاه نهم دیروز هنگام کار روی فلر(مشعل) با نشت گاز رو به رو شدند که باعث مصدومیت دو نفر شد.

فتح اله نوروزی در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما افزود: یکی از این دو مصدوم در بیمارستان کنگان جان خود را از دست داد و مصدوم دیگر نیز برای درمان به شیراز انتقال یافت.

وی ادامه داد: نشت گاز مهار شده است.

در همین رابطه، رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس‌جنوبی هم گفت: فاز ۱۲ پارس‌جنوبی به علت نبود نظارت کافی پیمانکار دچار نشت گاز شد.

حسن نوروزی افزود: این موضوع اکنون در مجتمع گاز پارس‌جنوبی پیگیری می‌شود.

وی در گفت‌وگو با شانا بیان کرده است، دیروز (نهم اردیبهشت‌)، در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی (فاز۱۲ پارس جنوبی)، خط فلرینگ دچار نشت گاز خطرناک هیدروژن سولفوره شد.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس‌جنوبی با اشاره به آسیب دیدگی دو نفر در این حادثه بیان کرد:یکی از کارکنان به نام ایمان احدی در بیمارستان کنگان جان خود را از دست داد و مهدی قربانی برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستانی در شیراز منتقل شده است.

نوروزی حال عمومی این فرد را مساعد اعلام کرد و ادامه داد: این حادثه برای گروه تعمیرات فیکس پالایشگاه نهم در حال انجام کار رخ داده است، آنان در زمان انجام عملیات تعمیرات اساسی خط، مسیر فلر را برای انجام تعمیرات، مسدود کردند که منجر به نشت گاز شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر