پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
به گزارش فکرشهر، شهردار شبانکاره در این آیین، روز کارگر را روزی بزرگ خواند و با تبریک این روز به کارگران گفت: کارگران پر تلاش مجموعه شهرداری شبانکاره، خالصانه در جهت پیشرفت شهر تلاش می کنند...
کد خبر: ۴۳۰۰۷
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

فکرشهر: به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، کاگران شهرداری شبانکاره تقدیر شدند.

به گزارش فکرشهر، شهردار شبانکاره در این آیین، روز کارگر را روزی بزرگ خواند و با تبریک این روز به کارگران گفت: کارگران پر تلاش مجموعه شهرداری شبانکاره، خالصانه در جهت پیشرفت شهر تلاش می کنند.

حامد سعادت ادامه داد:  کارگران بازوان حرکت هر جامعه ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و بی شک همه پیشرفت های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و اندیشه ورزیست و در جامعه ای که از فرصت اندیشه و بازوان توانمند کارگران بیشتر استفاده شود، توسعه و پیشرفت واقعی دو چندان خواهد بود.

وی افزود: در قرآن کریم و احادیث پیامبران و امامان به مقام کارگر احترام ویژه ای  شده و این روز را ارج نهاده اند و هم ما از مجموعه پرسنل کارگری شهرداری کمال تشکر و قدردانی را داریم.

شهردار شبانکاره، تلاش کارگران شهرداری را صادقانه و خالصانه عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد که پرسنل وظایف خود را همچون گذشته به نحو احسنت ادامه دهند، چرا که تلاش و فعالیت بیشتر مجموعه، انگیزه چند برابری شهردار را به عنوان مدیر اجرایی به همراه دارد.

بر اساس این گزارش، در این نشست که رییس حراست شهرداری نیز حضور داشت، کارگران با شهردار گفت و گو و درددل کردند و شهردار نیز قول داد که مشکلات آن ها را پیگیری کند.

در پایان این مراسم نیز، با اهدا لوح تقدیر و هدایا از کارگران تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر