جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
هواشناسی بوشهر اعلام کرد:
فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به افزایش ناپایداری‌های جوی در استان گفت: برای روزهای آینده بارش پراکنده باران و رعد و برق در استان پیش‌بینی می‌شود...
کد خبر: ۴۳۰۱۷
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به افزایش ناپایداری‌های جوی در استان گفت: برای روزهای آینده بارش پراکنده باران و رعد و برق در استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، نادر شفیع‌خدایی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده تداوم وزش جریانات غالبا شمال غربی بر روی دریا است که همانند روزهای گذشته سرعت وزش این جریانات در سواحل جنوبی به نسبت بیشتر است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از اواخر روز دوشنبه با ورود امواج ناپایدار کم دامنه به جنوب غرب کشور، ناپایداری‌های جوی در استان افزایش می یابد.

وی افزود: بنابراین روزهای سه شنبه تا پنجشنبه ضمن افزایش ابر، وزش تندباد همراه با گردوخاک گاهی رگبار خفیف و پراکنده باران به همراه رعدوبرق در برخی نقاط استان پیش بینی می‌شود.

شفیع‌خدایی بیان کرد: همچنین دمای هوا نیز طی روزهای دوشنبه و سه شنبه بطور محسوسی افزایش خواهد یافت.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در قسمت‌های جنوبی استان همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: جهت وزش باد شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در جنوب استان ۱۴ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در جنوب استان گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

شفیع‌خدایی افزود: فردا زمان مد اول دریا ساعت دو و ۳۷ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت پنج و ۱۶ دقیقه، مد دوم ساعت ۱۲ و پنج دقیقه و جزر دوم دریا ساعت ۲۰ و ۴۷ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر