شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۱۲۶
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۶

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهرگفت: نباید برخی ها همانند رژیم صهیونیستی نسبت به خروج آمریکا از برجام خوشحالی کنند این کار همان آب به آسیاب دشمن ریختن است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد باقر سعادت در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: نافرجام معرفی کردن برجام از سوی برخی افراد ناآگاه و مغرض نه تنها سودی ندارد بلکه کارامدی نظام را نیز زیرسوال می برد.

وی یادآورشد: ثابت کردن اینکه ایران جنگ طلب نیست و خواستار صلح و دوستی و تعامل دو سویه و منطقی است از مهمترین دستاوردهای مذاکرات هسته ای به شمار می رود.

سعادت گفت: برجام متعلق به دولت دهم نیست بلکه انجام مذاکرات و همه اقدام ها در این رابطه با مشورت انجام شده است و در این شرایط که برخی ها برای زیرسوال بردن دولت تلاش می کنند مدیران و مسئولان باید دستاوردهای برجام را برای مردم توضیح دهند.

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: مردم و قوای سه گانه بدانند که همه ما اعضای یک جامعه و سوار بریک کشتی هستیم اگر ضربه ای به این کشتی وارد شود همه ما دچار آسیب می شویم.

وی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی دولت افزود: هرچند دولت با فشارهای اقتصادی روبه رواست ولی کارهای بزرگی انجام شده که نباید آنها را نادیده گرفت.

سعادت تصریح کرد: درراستای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در بخش سرمایه گذاری به جای سنگ اندازی به دنبال روان سازی کارها باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر