جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۱۴۷
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۳

فکرشهر: معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: مشکلی که گریبانگیر دولت شده مظلومیت رسانه‌ای دولت در سطح استان و کشور است و در حالی که پروژه‌های مناسبی در سطح استان بوشهر اجرایی شده و یا در حال اجراست، کمتر شاهد رسانه‌ای شدن آن در عرصه مطبوعات و شبکه‌های اجتماعی هستیم.

به گزارش فکرشهر از فارس، مهرداد ستوده در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای تدوین نقشه عمرانی استانداری بوشهر،  190 نفر ساعت کار کارشناسی و 95 نفر ساعت کار مدیریتی انجام شده تا به عنوان یک نقشه راه مد نظر قرار گیرد.

 وی افزود: برای این که شاهد هدف‌گذاری مناسبی در اجرای پروژه‌هایی عمرانی باشیم، اعتبارات هر شهرستان را در اختیار فرمانداران آن شهرستان قرار داده‌ایم که انتظار می‌رود با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه شود.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر تصریح کرد: فرمانداران هیچ پروژه‌ای را بدون هماهنگی و مجوز دفتر فنی استانداری انجام ندهند تا پروژه ناقص افتتاح نشود.

ستوده بیان کرد: امسال دو تیم بازرسی در دفتر فنی استانداری بوشهر تشکیل شده تا در حوزه شهری و روستایی برای نظارت بر هزینه کرد اعتبارات ارزش افزوده و آلاینده‌ها تلاش کنند.

وی یادآور شد: مشکلی که گریبانگیر دولت شده مظلومیت رسانه‌ای دولت در سطح استان و کشور است و در حالی که پروژه‌های مناسبی در سطح استان بوشهر اجرایی شده و یا در حال اجراست، کمتر شاهد رسانه‌ای شدن آن در عرصه مطبوعات و شبکه‌های اجتماعی هستیم.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر بیان کرد: رفع اختلال ایجاد شده در ادامه فعالیت پروژه راه‌آهن بعد از چندین سال، آغاز عملیات اجرایی بزرگراه دالکی در استان بوشهر به کنار تخته در استان فارس، ایجاد تفاهم‌نامه احداث دو هزار واحد مسکونی کمیته امداد و اجرای پروژه بزرگ و میلیاردی  آبیاری تحت فشار  برای اصلاح مدیریت آب کشاورزی  مهمترین پروژه‌هایی است که کمتر در عرصه رسانه به عنوان خدمات دولت به آن پرداخته شد.

ستوده ادامه داد: با کمال تاسف در برخی از مدیران به دلیل این که عشقی به خدمت به مردم استان وجود ندارد، انگیزه‌ای برای کار و تلاش نمی‌بینیم که پذیرفتنی نیست.

وی عنوان کرد: اگر مدیری نمی‌تواند کار کند بهتر است خودش استعفاء بدهد و برود وگرنه اگر بخواهد با این بی‌انگیزی کار کند کار به جاهای باریک می‌رسد که چندان خوشایند نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر