جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۱۴۸
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۶

فکرشهر: با همت بنیاد نخبگان استان بوشهر نخستین کارگاه از دوره های توانمندسازی آموزگاران برنامه ملی شهاب برای 60 نفر از معلمان پایه چهارم مدرسه های ابتدایی شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر روز یکشنبه در آیین آغاز این کارگاه آموزشی گفت: در این برنامه دوره های تخصصی در حوزه های زیست فناوری، روانشناسی، مشاوره، فیزیک و ریاضی با همکاری اداره استعدادهای درخشان، دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش و پارک علم و فناوری خلیج فارس برای آموزگاران برنامه ملی شهاب استان بوشهر برگزار می شود.

رضا آذین افزود: نخستین کارگاه توانمندسازی این برنامه در زمینه زیست فناوری، سلامت و سلول های بنیادی برگزار شده است.

وی بیان کرد: برنامه ملی شهاب بزرگترین طرح کشور برای شناسایی و هدایت استعدادهای ‌برتر در جامعه دانش‌آموزی است که یکی از اجتماعات نخبگانی راهبردی بنیاد ملی نخبگان است. 

آذین افزود: طبق برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده به منظور توانمندسازی آموزگاران برنامه شهاب استان، دوره های توانمندسازی آموزگاران 18 ناحیه آموزش و پرورش در سال جاری برگزار می شود. 

وی یادآور شد: این دوره ها با اهتمام و همکاری اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان، دانش پژوهان جوان استان و پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر برگزار می شود.

آذین گفت: شرکت کنندگان این کارگاه ها منتخبی از مستعدان برتر بنیاد نخبگان استان بوشهر، اعضای هیات علمی دانشگاه خلیج فارس و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر