شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۱۶۸
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

فکرشهر: در آئینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و تعدادی از مسئولان، احکام ائمه جمعه اهل سنت شهرها و روستاهای استان بوشهر اعطا شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر ظهر دوشنبه در این آئین با اشاره به انتصاب چندین ائمه جمعه موقت برای برخی شهرها و روستاهای استان بوشهر اظهار داشت: توقع ما ائمه جمعه اهل سنت این است که ضمن برقراری وحدت و همدلی بین اهالی شهر و روستاها، از فرامین امام و سیره رهبری هم الگوبرداری کنند.

حجت الاسلام احمد احمدی تاکید کرد: ائمه جمعه اهل سنت باید دغدغه پیشرفت مملکت، استقلال و بزرگی و شوکت جمهوری اسلامی، و دغدغه تلاش برای آرمان‌های نظام داشته باشد و این موارد از شرایط لازم برای ائمه جمعه است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر گفت: در انتخاب ائمه جمعه کسی که محبوبیت بیشتری داشته و جمیع شرایط را داشته باشد بدون غرض به عنوان امام جمعه انتخاب می کنیم.

احمدی افزود: کار این شورا وحدت، همدلی و نظم اجتماعی  در مسائل مختلف است.

در پایان این مراسم، احکام ائمه جمعه اهل سنت برخی شهرها و روستاهای استان بوشهر توسط امام جمعه، معاون استاندار و فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه به ایشان اعطا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر