پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۱۷۴
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر گفت: کالاهای مورد نیاز مردم در ماه رمضان با قیمت‌های مصوب در فروشگاه‌های بزرگ و برخی از تعاونی‌های مصرف استان توزیع می‌شود.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، سید حسین حسینی محمدی با تاکید بر تامین کالاهای ضروری مردم بیان کرد: برنج، شکر، روغن نباتی، گوشت قرمز و مرغ در ماه مبارک رمضان با قیمت مصوب توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام این کالاها ذخیره‌سازی شده و آماده توزیع است افزود: 307تن شکر، 307 تن روغن نباتی، 600 تن مرغ و 70 تن گوشت گوساله منجمد برای توزیع با قیمت مصوب تنظیم بازار، ذخیره‌سازی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک مرضان با قیمت‌ مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های بزرگ و برخی از تعاونی‌های مصرف استان بوشهر توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای تامین کالاهای مورد نیاز، تدابیر ویژه‌ای برای نظارت مستمر بر اصناف اندیشیده شده است.

حسینی محمدی با اشاره اجرای طرح نظارتی پایش بازار استان بیان کرد: برای جلوگیری از هر گونه کمبود، گران فروشی و افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و خدمات، طرح نظارتی پایش بازار توسط گروه‌های ویژه بازرسی در استان اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای جلوگیری از تخلفات افزود: نظارت بر قیمت و کیفیت کالاها، به‌صورت مستمر توسط گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت در ایام ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرد: نصب برچسب قیمت کالا، توجه به کیفیت و قیمت کالا و صدور فاکتور رسمی توسط فروشندگان ضروری است و همه صنوف باید با بازرسان طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان همکاری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر