پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۱۸۹
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵

فکرشهر: عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای اخیر نفت با شرایط جدید مواجه شده است و شرایط حساسی است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سکینه الماسی در جلسه کمیسیون انرژی مجلس در جزیره خارگ اظهار داشت: استان بوشهر دارای جایگاه ویژه‌ای در حوزه انرژی است و هم در بخش تولید و هم در بخش صادرات فعالیت گسترده‌ای دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های پارس جنوبی و تولید بخش عمده گاز کشور در جنوب استان بوشهر، خاطرنشان کرد: بخش عمده نفت کشور نیز از طریق جزیره خارگ به کشورهای مختلف صادر می‌شود.

نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در روزهای اخیر نفت با شرایط جدید مواجه شده است و شرایط حساسی است. ما ناچار هستیم و باید تولیدات و جوانان داخلی خودمان اعتماد کنیم، باید به استعدادهای ناب استان زرخیز بوشهر توجه کنیم.

وی افزود: ما باید با اعتقاد به نیروهای جوان خودمان از مرحله گذر کنیم، جزیره خارگ بیش از ۷۰ سال با نفت همزیستی دارد. از مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بابت تمامی خدمات و زحمات که در استان بوشهر، خارگ و عسلویه تشکر ویژه‌ای دارم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعداد بیکارهای جزیره خارگ بسیار کم است؛ فقط و فقط ۱۴۷ نفر است باید همت شود در این جزیره که گلوگاه اقتصادی کشور است این مشکل رفع شود.

وی گفت: حق اهالی شریف جزیره خارگ بیشتر از این است و امیدواریم خدمات بهتری به محیط پیرامون ارائه شود، ما اگر داد بیکاران را در عسلویه می‌زنیم بحث ۶۰۰ و ۷۰۰ نفر است ولی خارگ تعداد بیکاران بسیار کم است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر