پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده دشتستان می گوید بخش دوم اعتبار مورد نیاز ساخت بیمارستان 17 شهریور برازجان هم واریز شده است...
کد خبر: ۴۳۲۰۹
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

فکرشهر: نماینده دشتستان می گوید بخش دوم اعتبار مورد نیاز ساخت بیمارستان 17 شهریور برازجان هم واریز شده است.

به گزارش فکرشهر و بر اساس خبری که روابط عمومی محمدباقر سعادت منتشر کرده، مبلغ واریزی، با تلاش و پيگيری نماينده مردم دشتستان در مجلس بوده و از سوی سازمان برنامه و بودجه كشور پرداخت شده است.

بر اساس این خبر، سعادت توضیح داده که «مبلغ 4 ميليارد تومان در خصوص اختصاص اعتبار مورد نياز به منظور كمك به ساخت بيمارستان 17 شهريور برازجان از محل اعتبارات ماده 10 قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت و ماده 12 قانون تشكيل سازمان مديريت بحران كشور تامين و به سازمان مديريت و برنامه ريزي استان بوشهر ابلاغ شده است.

سال گذشته نيز مرحله اول اين پرداخت به مبلغ ٤ ميليارد اختصاص یافته و پرداخت شده و مبلغ ٨٠٠ ميليون تومان از مبلغ تصويب شده باقي مانده است.

محمدباقر سعادت در نامه دیگری نیز که در سمت ریاست مجمع نمايندگان استان بوشهر به معاون رییس جمهور نوشته، افزایش اعتبار پروژه راه آهن بوشهر ـ شيراز را خواستار شده است.

پیش از این و در راستای فعال سازی پروژه راه آهن بوشهر ـ شيراز و پيگيری مجمع نمايندگان استان، مبلغ ١٠٣ ميليارد تومان از منابع در اختيار شورای برنامه ريزی توسعه استان بوشهر، به طرح مذكور اختصاص يافته بود كه رييس مجمع نمايندگان استان و ساير نمايندگان طی نامه ای خواستار افزايش اين مبلغ در سال ٩٧ به ١١٨ ميليارد تومان و همچنين تسريع در عقد قرارداد فاينانس خارجي و برگزاری مناقصه شدند كه اين درخواست مورد تاييد محمدباقر نوبخت، معاون رييس جمهور قرار گرفت و دستور لازم در اين زمينه صادر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر