جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»:
به گزارش فکر شهر اختتامیه نمایشگاه گروه هنری کادر، چهارشنبه ـ 26 اردیبهشت ماه ـ با حضور اعضای این گروه هنری و جمعی از بازدید کنندگان برگزار شد...
کد خبر: ۴۳۲۴۳
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

فکرشهر- اسماء بوستانی: گروه هنری کادر با حدود 10 نفر خانم و با  سرپرستی عبدالله دویسری حدود یک سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون دو نمایشگاه توسط این گروه برگزار شده است.

دومین نمایشگاه «کادر» که در یکی از کافی شاپ های شهر برازجان برگزار شده بود، روز گذشته به پایان رسید اما سرپرست این گروه به «فکرشهر» گفته که می خواهد نام گروه هنری کادر در کل جهان بدرخشد.

فکرشهر: خود و گروه هنری کادر را معرفی کنید.

عبدالله دویسری هستم. در تاریخ 26/2/96 با ده نفر عضو و یک سرپرست گروه هنری کادر فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز دو نمایشگاه یکی در بوشهر و نمایشگاه فعلی در شهر برازجان توسط این گروه هنری برگزار شده است.

فکرشهر: این نمایشگاه شامل چند اثر است و موضوع این آثار چیست؟

این نمایشگاه شامل 25 اثر می باشد. تعداد آثار اعضای گروه حدود 50 اثر بود اما به دلیل فضای اندکی که در کافه وجود دارد نتوانستیم بقیه آثار را به نمایش بگذاریم. آثار این نمایشگاه، موضوع آزاد با سبک های مختلف از جمله طراحی، رنگ روغن، سیاه قلم، کار با ذغال و ... است که باعث نوعی تنوع در نمایشگاه شده است.

فکرشهر: با اینکه می دانستید کافه پدیده فضای کافی برای نمایش آثار شما ندارد چرا این فضا را جهت نمایشگاه انتخاب کردید؟

اول به دلیل اینکه گالری مخصوص نمایش آثار هنرمندان در شهر وجود ندارد و مکان هایی که جهت نمایش آثار هنرمندان در سطح شهر قرار دارد،  فقط قشر خاصی از نمایشگاه بازدید می کنند، بنابر این تصمیم گرفتیم در یک مکان فرهنگی که هم کافه کتاب است و هم انجمن شعر، هم مکانی است که اکثر مردم برای گذراندن اوقات فراغت به این مکان  می آیند برگزار کنیم.

فکرشهر: توصیه شما به افرادی که تمایل دارند به سمت هنر روی بیاورند چیست؟ 

افرادی هستند که به قصد امرار معاش به سمت هنر روی می آورند؛ توصیه من این است که از روی عشق و علاقه به سمت هنر بروند چرا که در غیر این صورت موفق نخواهند بود.

فکرشهر: می خواهید در هنر به کجا برسید؟

دوست دارم  گروه هنری کادر به انتهای قله موفقیت برسد؛ میخواهم نام گروه هنری کادر نه تنها در استان و کشور بلکه  در کل جهان بدرخشد.

فکرشهر: صحبت پایانی...

هنر در منطقه ما به انزوا کشیده شده است، هنرمندان درک نمی شوند. در برپایی نمایشگاه قبل، در شهر بوشهر حمایت بسیار خوبی از این گروه هنری شد و بسیار پرشور برگزار شد. امیدوارم روزی برسد که هنرمندان بهتر معرفی شوند خصوصا در جنوب کشور مظلوم واقع نشوند.
از مدیریت محترم کافه پدیده تقدیر و تشکر می کنم. از هنرمنداین گروه، خانم حسن زاده که حدود 90 درصد از فعالیت های نمایشگاه را متقبل شد تشکر می کنم. از مسئولین نیز خواستارم که تا حد توان به هنرمندان بها دهند. و در نهایت امیدوارم روزی برسد که در شهر برازجان شاهد گالری مخصوص نمایشگاه آثار هنرمندان باشیم. به امید آن روز.

به گزارش فکر شهر اختتامیه نمایشگاه گروه هنری کادر، چهارشنبه ـ 26 اردیبهشت ماه ـ با حضور اعضای این گروه هنری و جمعی از بازدید کنندگان برگزار شد.

نظرات بینندگان
zahra.rezaei
|
-
|
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
عالی بود نمایشگاه 

امیدوارم که مردم قدر بودنن 

و حمایت کنن هنرمندای کشورمون رو

هرکسی این استعداد هارو نداره 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر