پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۲۶۵
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

فکرشهر: امام جمعه آبدان گفت: حل مشکلات اقتصادی تنها با اقتصاد مقاومتی قابل حل است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبدان اظهار داشت: یکی از راه های میان بر که ما را زود به هدف می رساند و به گوهر تقوا پیوند می دهد روزه است.

وی اضافه کرد: درباره روزه گرفتن حضرت امام رضا از پدران خود نقل می فرماید که رسول اکرم در خطبه شعبانیه می فرماید: ای مردم ماه خدا به سوی شما آمده است. ماهی که برکت به همراه دارد، بخشش گناهان در پی آن است. بهترین ساعات عمر شماست. وقتی انسان در ماه رمضان روزه می گیرد نفس های انسان نیز عبادت به شمار می رود.

امام جمعه آبدان بیان کرد: پیامبر اسلام درباره روزه دار می فرماید: خداوند سفره ای گسترده، چیزهایی در آن سفره است که هیچ چشمی ندیده و هیچ گوشی نشنیده است و هیچ انسان در قلبش خطور نکرده است. این سفره فقط مخصوص روزه داران است.

حمیدی نژاد افزود: امروز بلای امت اسلام دوری از قرآن است. نکبتی که برخی جوامع اسلامی را گرفته دوری از قرآن است. اگر انسان توجه به راهنمایی های قرآن نداشته باشد، در فلسطین چه وضعی وجود دارد، به دلیل اینکه امت های مسلمان با ادعای اسلام، هیچ توجهی به قرآن ندارند.

وی ادامه داد: امروز برجام تمام شده، طبق فرموده رهبر همین تفکر غرب‌گرا می خواهد اروپا را به جای امریکا قرار دهند، شما می گفتنید اروپا کد خدا دارد ، امروز می گویید امریکا کد خدا نبود، اروپا می تواند مشکلات ما را حل کند. رهبری فرمود اروپا نیز قابل اعتماد نیست. رییس جمهور می گوید ما هیچ چیزی از دست نداده ایم.

وی افزود: صنعت هسته ای که به خوبی در حال پیش رفت بود، در قلب راکتور بتن ریخته شد، دانشمندان خانه نشین شدند، اروپا بدون آمریکا هیچ کاری نمی کند. رابطه مالی اروپا به امریکا ده‌ها برابر رابطه با ماست، این ساده اندیشی است که اروپا، آمریکا را رها کند.

حمیدی‌نژاد اضافه کرد: چهارشنبه رییس جمهور گفتند ۸۰ درصد اهداف برجام محقق شده است، چه چیزی محقق شده است. ملت ایران خیالش راحت است که بدست شما هیچ کاری انجام نمی شود. حل مشکلات اقتصادی تنها با اقتصاد مقاومتی قابل حل است. 

وی افزود: مجلس خبرگان رهبری در بیانیه آورده است که رییس جمهور محترم به علت بی توجهی به بیانات رهبری لازم است از مردم عذر خواهی کند. این عذر خواهی کمترین چیزی است که باید انجام دهد. سر و صدا می کنند که رهبری باید عذر خواهی کند، مانند آچه بر سر امیر المومنین آوردند، رهبری فرمود مذاکره نکنید اعتماد ندارم، حال که اصرار دارید شرایطی را باید رعایت کنید.

امام جمعه آبدان ادامه داد: ملت ایران بصیر است و باید گوشتان به دهان رهبر باشد، زیرا گوش رهبری به دهان ولی عصر است، پس از چهل سال با راهنمایی های رهبری مشکلات حل شده است، هر جا با رهبری مخالفت شده با مشکل برخورد کردیم. باید در انتخابات های کسانی را انتخاب کنند که گوش به دهان رهبری داشته باشند.

وی گفت: در موضوع حقوق های نجومی و برجام حرف رهبری بر زمین مانده است. باید بدانیم این انقلاب آینده اش توسط خدا تضمین شده است. رهبری فرمود به هر حال فلسطین از دست دشمن خارج خواهد شد و امریکا و اصلاب او هیچ غلطی نمی توانند کنند.

حمیدی نژاد اظهار داشت: ما اگر بهوش باشیم مشکلات حل می شود. باید عزت ما حفظ شود. رهبری فرمود: مسئولین در معرض امتحان بزرگ هستند که آیا عزت ملت را حفظ می کنند. هیچ گاه ملت به هیچ شخصی اجازه نمی دهد که با عزت ملت بازی کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر