پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۲۶۹
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۹

فکرشهر: سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۲۲ سرنشین و ملوان شناور صیادی حادثه دیده در آب‌های بندر دیر با اعزام شناور ناجی و آتشخوار از خطر آتش‌سوزی و مرگ نجات پیدا کردند.

به گزارش فکرشهر، نورالله اسعدی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه بنادر استان بوشهر به شناور ناجی و آتشخوار مجهز شده است اظهار داشت: این شناورها خدمات ویژه‌ای در زمان وقوع بحران  به صیادان و دریانوردان در دریا و اسکله به حادثه دیدگان ارائه می‌کند.

وی از وقوع آتش‌سوزی در شناور صیادی در 24 مایلی بندر دیر خبر داد و افزود: به دنبال اعلام اضطرار شناور کیش 603 به مرکز جست‌وجو نجات دریایی بندر دیر مبنی بر آتش‌سوزی موتورخانه بلافاصله شناورهای ناجی8 و یدک‌کش نجف از دیر و یدک‌کش فتح‌المبین از بندر کنگان به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اینکه آتش به موتورخانه شناور صیادی نفوذ می‌کند افزود: با اعزام دو شناور ناجی و آتش‌خوار 22 سرنشین شناور حادثه دیده نجات پیدا می‌کنند.

اسعدی از انتقال شناور حادثه دیده به اسکله بندر دیر خبر داد و افزود: پس از  مهار کامل آتش، شناور صیادی یاد شده توسط یدک‌کش‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به لنگرگاه بندر دیر منتقل می‌شود.

وی افزود: علت وقوع حادثه هم اکنون توسط تیم سوانح دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در حال بررسی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر