جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۲۸۶
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به بازنشستگی 700 نیرو در این استان گفت: امسال 892 نفر کمبود نیرو داریم.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، ناصر کرمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه شعار امسال طرح‌های تابستانی اوقات  فراغت دانش‌آموزان  "هر دانش آموز یک مهارت" نام‌گذاری شده است افزود: در تابستان 97 حدود هزار و 600 همکار فرهنگی برای آموزش 27 هزار دانش‌آموز در 230 مرکز اوقات فراغت همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: امسال هزار و 300 دانش‌آموز به اردوهای فرهنگی، علمی و ورزشی اعزام می شوند که 306 نفر از آنها در طرح بنیاد علوی در تهران شرکت کرده و 300 نفر هم در قالب اردوهای ورزشی اعزام می شوند.

کرمی با بیان اینکه 230میلیون تومان پیش‌بینی هزینه کلاس‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان در استان است تصریح کرد: امسال 3 هزار دانش آموز و 400 مربی مرد و زن به اردو‌های هجرت سه اعزام می‌شوند.

وی با اشاره کمبود نیرو در آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال 700 نیرو در استان بازنشسته می‌شوند که درخواست بازنشستگی  552 نفر دریافت شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر 892 نفرکمبود نیرو داریم که باتوجه به سهمیه 529 نفری استان در آزمون استخدامی امسال 363 نفر کمبود نیرو در آموزش و پرورش استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه جمعیت دانش‌آموزی استان امسال به 230هزار نفر افزایش می‌یابد بر استفاده از ظرفیت نیروهای بازنشسته آموزش و پرورش در جهت جبران کمبود نیرو تاکید کرد.

کرمی همچنین از شورای آموزش و پرورش استان تقاضای اختصاص 200 متر مربع زمین برای ایجاد ساختمان ویژه بازنشستگان آموزش و پرورش کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر