پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۳۰۴
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی، تکمیل فضاهای ورزشی در جهت پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد.

به گزارش فکرشهر از پرتال استانداری، عبدالکریم گراوند در نشست شورای آموزش و پرورش استان بر استفاده از ظرفیت دهیاری‌ها برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس در روستاها تاکید کرد و افزود: اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان معطوف به کنکور نشود بلکه به دنبال کیفیت بخشی به آموزش و پرورش باشیم.

وی با اشاره به کمبود معلم در برخی مدارس تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تعیین تکلیف کنند تا مدارسی که جمعیت آنها کمتر از معمول است روستا مرکزی شوند تا به این ترتیب کمبود معلم جبران شود.

وی بر تکمیل فضاهای ورزشی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تاکید و عنوان کرد: تکمیل فضاهای ورزشی برای استفاده دانش‌آموزان اولویت اول استان است.

استاندار بوشهر با مهم خواندن استفاده از ظرفیت مراکز فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌های فنی و علمی کاربردی در مدارس، گفت: به‌منظور برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان، ستادی با همکاری تمام دستگاه‌ها تشکیل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر