پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۳۰۵
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۳

فکرشهر: امام جمعه سیراف گفت: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی کجاست؟ چرا به داد مردم نمی‌رسد؟ چرا مشکلات را پیگیری نمی‌کنند؟ چرا با بنده جلسه نمی‌گیرند تا مشکلات را بیان کنم؟

به گزارش فکرشهر، حجت‌‌الاسلام محمدصادق عاشوری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: یکی از مشکلات شهر سیراف که بارها در جلسات خصوصی و حتی تریبون نماز جمعه اعلام کرده‌ام مساله آموزش است که متأسفانه وضعیت آموزش در شهر سیراف مطلوب نیست.

وی افزود: زیربنای آموزشی در بندر سیراف دچار مشکل است و در حالی که سال‌هاست که مسئولین قول می‌دهند اما بهبودی در این بخش شاهد نیستیم.

امام جمعه سیراف تصریح کرد: کنار منابع عظیم نفت و گازی قرار داریم اما حق و انصاف نیست مسأله مدرسه دبستان شهید یگانه سال‌ها این گونه افتاده و رها شده باشد.

عاشوری بیان کرد: شورای اسلامی شهر سیراف به جدّ ورود کند و اولویت خود را مسأله آموزش و فرهنگ در شهر سیراف قرار دهد چرا که امروز ما در بحث زیربنای فرهنگی و آموزشی دچار مشکل هستیم.

وی ادامه داد: بچه‌های ما از نظر سطح علمی دچار مشکل هستند، خروجی مدارس ما کم و ورودی به دانشگاه‌های اندک، که این شرایط نگران‌کننده است.

امام جمعه سیراف خطاب به نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی کجاست؟ چرا به داد مردم نمی‌رسد؟ چرا مشکلات را پیگیری نمی‌کنند؟ چرا با بنده جلسه نمی‌گیرند تا مشکلات را بیان کنم؟ همان ابتدا یک جلسه گرفتند بنده مشکلات را بیان کردم و رفتند که رفتند.

عاشوری یادآور شد: موقع رأی که می‌شود، مردم را می‌بینند، مردم مشکل اشتغال دارند، مردم برای کار به دفتر ما مراجعه می‌کنند اشک می‌ریزند و تقاضای کار دارند.

وی با اشاره به شرکتی که با وجود نیروی تحصیل‌کرده سیرافی از جاهای دیگر نیرو گرفته است، گفت: اگر نیروی آماده بکار و بیکار در شهر سیراف باشد ، مدرک داشته باشد اما شرکتی بخواهد از جای دیگری نیرو بگیرد این برای ما قابل قبول نیست.

امام جمعه سیراف ادامه داد: بنده شنیده‌ام و این اتفاق بارها افتاده است، حق مردم سیراف این نیست و از روزی که به سیراف آمدم به مردم قول دادم و با مردم این عهد را بستم که به عنوان خادم و نوکر آنها در مسائلی که مربوط به حق این مردم است ورود پیدا می کنم و تا جایی که قانون اجازه می‌دهد برای گرفتن حقوق مردم ورود پیدا می‌کنم. .

وی بیان کرد: این مردم کجا سخن بگویند! یک عده ناراحت می شوند! بله همان‌ها که ناراحت می شوند دفتر ما نمی‌آیند نیایند! سفره رنگین برای دیگران پهن کنید، پهن کنید! می‌گویند چرا عاشوری این مسائل را از تریبون نمازجمعه بیان می کند برای ما ناخوشایند و ناراحت‌کننده است .

عاشوری یادآور شد: آنهایی که صدای مرا شنیدند باید پیگیر حل مشکلات این مردم باشند و یقین بدانند روزی باید جوابگو باشند که این پست‌ها و مقام‌ها برای کسی ماندگار نیست. آمدند و رفتند و می‌آیند و می‌روند! آنچه که می‌ماند خدمت به خلق‌الله است و این بزرگترین ارزش و افتخار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر